• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061709661
  • منبع : بازار

چرا واردات ته لنجی از دبی به ایران برای تجار به صرفه‌تر است

چرا واردات ته لنجی از دبی به ایران برای تجار به صرفه‌تر است

آیا سال‌های متوالی است که در حوزه واردات فعالیت دارید یا به تازگی به این عرصه قدم گذاشته‌اید؟ تا چه حد با فرایند واردات آشنایی دارید و از هزینه‌های آن باخبر هستید؟ افرادی که در این حوزه نوظهور هستند، به‌طور حتم با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهند بود؛ زیرا از هزینه‌های پیش‌روی خود چندان باخبر نیستند و نمی‌توانند سود نهایی خود را برآورد کنند.

به گزاش ایسنا به نقل از وانیکس، برای این‌که به سود خوبی برسید و در حوزه واردات موفق شوید، بهتر است از شرکت بازرگانی محبوبی در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید. در این صورت با بهترین روش‌های واردات آشنا می‌شوید و بهترین مبدا واردات را انتخاب خواهید کرد. برای مثال، واردات از دبی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های واردات است که به اشکال مختلفی قابل انجام خواهد بود؛ اما واردات ته لنجی از دبی بهترین روش واردات به‌حساب می‌آید که طرفداران زیادی دارد.

بهترین روش واردات از دبی به ایران

با این‌که روش‌های واردات زیادی از کشور امارات و شهر دبی وجود دارند، اما بهترین روش واردات از این شهر، واردات ته لنجی است. از آنجایی که این روش واردات با دردسرهای کمی مواجه می‌شود و سرمایه زیادی نیاز ندارد، بسیاری از تاجران بر این باور هستند که واردات ته لنجی بهترین روش واردات از کشور امارات و شهر دبی خواهد بود.

ناگفته نماند که شما با توجه به حجم و وزن کالای وارداتی خود می‌توانید از روش‌های وارداتی دریایی یا هوایی نیز کمک بگیرید. به زبان ساده، واردات ته لنجی همیشه برای همه کالاها مناسب و امکان‌پذیر نیست. بدین‌ترتیب، شما بر اساس نوع کالا می‌توانید بهترین روش واردات از دبی را در نظر بگیرید.

دلایل زیادی وجود دارند که باعث شده‌اند افراد و بازرگانان حرفه‌ای نیز واردات ته لنجی را ترجیح دهند. عدم نیاز به سرمایه هنگفت و عدم درگیری با فرایند گمرکی از جمله اصلی‌ترین دلایلی هستند که باعث شده‌اند که تاجران واردات ته لنجی را بهترین روش واردات از دبی بدانند.

چرا واردات ته لنجی از دبی؟

هدف شما از واردات چیست؟ به‌طور حتم همه تاجران و بازرگانان به دنبال روشی هستند تا هزینه‌های خود را تا جای ممکن کاهش دهند و در مقابل به سود بیشتری دست یابند. ازاین‌رو، انتخاب واردات ته لنجی از دبی می‌تواند به آن‌ها در این مسیر کمک کند. این روش واردات پر از مزیت است که اصلی‌ترین آن سود بسیار خواهد بود. برخی از مزایای این روش واردات را در زیر نام می‌بریم:

  • هزینه کم واردات
  • هزینه پایین حمل و نقل محصولات وارداتی
  • سرعت زیاد در واردات انواع کالاها
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های گمرکی
  • قابل انجام با سرمایه اندک
  • پرسودترین روش واردات
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های مالیاتی
  • عدم نیاز به پشت‌سر گذاشتن فرایند ترخیص کالا

با توجه به مزایایی که این روش واردات دارد، محبوب بودن آن امری طبیعی خواهد بود. اگر هنوز به‌طور کامل با این روش واردات آشنا نشده‌اید، توصیه می‌کنیم از تیم وانیکس که در این زمینه تجربه و تخصص زیادی دارد، مشاوره و راهنمایی بگیرید. شما حتی می‌توانید صفر تا صد این روش واردات را به آن‌ها بسپارید.

گذشته از تمام مزایایی که برای این روش وارداتی وجود دارد، تاجران واردات ته لنجی را به دلیل سود فراوان آن می‌پسندند. این روش واردات درواقع سود زیادی به همراه دارد که در مقایسه با سایر روش‌های واردات قابل توجه خواهد بود؛ زیرا تاجران به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارند و هزینه‌های جانبی این روش واردات بسیار پایین است.

هزینه‌های واردات ته لنجی از دبی به ایران

با این‌که در عصر فعلی، واردات در مقایسه با تولید روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر و سودآورتر محسوب می‌شود، اما به هر حال واردات نیز بدون هزینه نیست. متاسفانه، تاجران برای واردات انواع محصولات باید مبالغ بسیاری را برای هزینه ترخیص کالا در نظر بگیرند. علاوه بر هزینه ترخیص، هزینه حمل و نقل کالاهای وارداتی نیز زیاد است.

با وجود تمام این مخارجی که واردات معمولی و عادی دربردارد، واردات ته لنجی هزینه‌های کمتری خواهد داشت. خبر خوب این‌که این روش واردات به هزینه ترخیص کالا یا حمل و نقل نیازی ندارد و شما به سود خالص بیشتری دست پیدا می‌کنید. به همین دلیل واردات ته لنجی می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاهش هزینه‌های واردات محسوب شود.

برای این‌که هزینه حمل و نقل کالا در روش واردات ته لنجی برآورد شود، باید اطلاعات دقیقی از نوع کالا، وزن و حجم آن داشته باشید. در ضمن، هزینه‌های کلی این روش واردات شامل بسته‌بندی و حتی بیمه محصولات می‌شود که با وجود این نیز همچنان نسبت به هزینه‌های روش‌های وارداتی دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

هزینه انبارداری در شهر دبی طی واردات ته لنجی

یکی از هزینه‌هایی که شاید غیرقابل پیش‌بینی باشد، مربوط به هزینه انبارداری محصولات خریداری‌شده است. اگر آب و هوا نامساعد باشد و ملوان نتواند لنج را به سمت ایران حرکت دهد، شما باید کالاهای خریداری‌شده خود را درون انباری در دبی قرار دهید و به ازاء اجاره این انبار نیز باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

ناگفته نماند این هزینه‌ها همیشگی نیستند و در برخی شرایط خاص شما متحمل این مخارج خواهید شد. هزینه‌های انبارداری مربوط به واردات ته لنجی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارند که آن‌ها را در زیر نام می‌بریم:

  • حجم کالا
  • وزن محصولات
  • مدت زمانی که کالاها در انبار باقی می‌مانند

شرایط نگهداری کالا

هزینه‌های مربوط به انبارداری در دبی نیز ثابت نیستند و شما باید از افراد حرفه‌ای حاضر در این حوزه برای برآورد هزینه‌های انبارداری دبی کمک و راهنمایی بگیرید. خبر خوب این‌که وانیکس در این زمینه نیز تخصص و تجربه دارد و می‌تواند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

واردات ته لنجی از دبی با وانیکس

برای این‌که واردات امنی را تجربه کنید و تمام مراحل واردات ته لنجی شما بدون دردسر پیش بروند، می‌توانید از تیم متخصص وانیکس کمک بگیرید. این تیم صفر تا صد مراحل واردات ته لنجی را برعهده می‌گیرد. وانیکس می‌تواند حمل، ارسال و تحویل این کالاهای وارداتی را برای شما انجام دهد. با کمک این تیم متخصص خیلی زود به سود واردات ته لنجی خود دست می‌یابید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به وب سایت وانیکس به آدرس https://1xholding.com/boat مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha