• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403061709655
  • خبرنگار : 71460

دشان بعد از باخت به ایتالیا: ریسک کردم

دشان بعد از باخت به ایتالیا: ریسک کردم

سرمربی تیم ملی فرانسه به شکست تیمش در بازی با ایتالیا واکنش نشان داد و آن را ناشی از ریسک خود دانست.

به گزارش ایسنا، جمعه شب و در چارچوب گروه ۲ از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا، فرانسه در پاریس و در حالی که با گل ثانیه ۱۳ بارکولا از ایتالیا پیش بود، اسیر بازگشت باشکوه شاگردان اسپالتی شد و دی مارکو، فراتسی و راسپادوری ۳ مرتبه دروازه مانیان را گشودند تا آتزوری با پیروزی ۳ بر یک فرانسه را ترک کند.

به گزارش ساکرنت، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از یورو ۲۰۲۴ به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، جایی که علیرغم این که تیمش به نیمه نهایی رسید، نتوانست فوتبال خوبی بازی کند. حالا فرانسه در اولین دیدار بعد از یورو در خانه به ایتالیا باخت تا اوضاع برای این تیم سخت‌تر شود.

دشان بعد از شکست خانگی برابر ایتالیا گفت: مساله مهم در تیم در شرایط فعلی متعادل نبودن است. تیم جوان است و برخی از آن‌ها امشب اولین بازی خود را انجام دادند. می‌دانم که با قرار ندادن تیم اصلی در زمین، ریسک‌هایی را پذیرفتم و این به عملکرد کلی تیم آسیب زد.

در یورو، فرانسه در شش بازی خود سه گل دریافت کرد اما حالا در خانه سه گل از ایتالیا دریافت کرد؛ جایی که دشان ژول کونده و دایوت اوپامکانو را روی نیمکت گذاشته بود و ابراهیما کوناته و جاناتان کلاوس به جای آن‌ها در ترکیب اصلی قرار داشتند.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره ضعف دفاع تیمش گفت: خط دفاع ما تغییر کرده و من قبلا این را گفتم. زمان آن فرا رسیده که به تعداد بیش‌تری از بازیکنان فرصت بازی بدهیم و امشب در مقابل تیم قدری چون ایتالیا مجازات شدیم. ما شروع بسیار خوبی پس از گل داشتیم، بلافاصله به حریف فشار آوردیم اما بعد از آن اوضاع کمی پیچیده شد. در نیمه دوم ما دوباره شروع خوبی داشتیم ولی باز هم دروازه‌ ما باز شد و بازی را از دست دادیم. به ایتالیا تبریک می‌گویم، آن‌ها کارهایی را که باید انجام می‌داد را انجام دادند. حالا باید برای بازی با بلژیک آماده شویم.

تیم ملی فرانسه باید در دومین دیدارش در لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی بلژیک برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha