• جمعه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403061609220
  • خبرنگار : 50660

امام جمعه موقت شهرکرد:

دشمن قصد دارد مردم را به سمت و سوی غربی شدن هدایت کند

دشمن قصد دارد مردم را به سمت و سوی غربی شدن هدایت کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دشمن با فعالیت‌های مختلف و سر و صداهایی که شاهد آن هستیم می‌خواهد مردم را به سمت و سوی غربی شدن هدایت کرده و ما را از ارزش‌های اخلاقی و دینی‌ دور کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز ۱۶ شهریور ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: به استناد حدیث پرمعنای نقل شده از امام حسین (ع)، شناخت خدا و به دست آوردن معرفت الهی لازمه شناخت امام زمان خود و اطاعت از ایشان است.

امام جمعه موقت شهرکرد تبعیت از امام زمان خود را لازم دانست و افزود: در هر زمانی درب رسیدن به خداوند، امامان معصوم و جانشینان آن‌ها هستند.

فاطمی نقش دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و آموزش و پرورش در انجام کارهای فرهنگی، برنامه‌های تبیینی و فعالیت‌های روشنگری در رابطه با مسائل دینی و اخلاقی در جامعه را مهم برشمرد و تصریح کرد: حجاب یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که در جامعه ما به معضل اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است.

وی گفت: دشمن با فعالیت‌های مختلف و سر و صداهایی که شاهد آن هستیم می‌خواهد مردم را به سمت و سوی غربی شدن هدایت کند و ما را از ارزش‌های اخلاقی و دینی‌مان دور کند و باید بر روی مواضع خودمان محکم بایستیم تا دشمن نتواند اهداف خود را در جامعه ما پیاده کند.

وی محمدرضا شاه پهلوی را به عنوان فردی ضعیف در سال‌های سلطنت خود دانست و گفت: این شاه اختیار کاری نداشته چون سیاستمدارها اجازه نمی‌دادند پایش را از گلیم خود درازتر کند اما احترام زیادی در بین قدرت‌های استکبار جهانی داشت و این مسئله به دلیل این بود که می‌خواستند از کشور ایران و مردم آن سوء استفاده کنند و اهداف خود را در این کشور به سلطه برسانند. 

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود دین مبین اسلام، تشیع و ارزش‌های دینی و امامان معصوم همواره از خطرات محافظت شده و اکنون زمانی است که باید بترسیم که ارزشی از ارزش‌های اسلام و این کشور اسلامی کم بشود، نباید اجازه دهیم که ارزش‌های دینی لطمه ببیند و خدشه‌ای به آنها وارد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha