• جمعه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403061609183
  • خبرنگار : 71506

بازی‌های پارالمپیک پاریس

بندری به مدال پرتاب نیزه نرسید

بندری به مدال پرتاب نیزه نرسید

رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس در ماده پرتاب نیزه کلاس F54 مردان در مرحله فینال صبح جمعه در ورزشگاه استادوفرانس برگزار شد و عرفان بندری به مدال پرتاب نیزه نرسید.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس در ماده پرتاب نیزه کلاس F54 مردان در مرحله فینال صبح جمعه در ورزشگاه استادوفرانس برگزار شد. عرفان بندری نماینده ایران در این رقابت بود که با شش حریفش برای کسب مدال مسابقه داد.

بندری در پرتاب اول رکورد ۲۵.۹۰ را ثبت کرد. در پرتاب دوم نیزه را ۲۶.۸۴ انداخت، در پرتاب سوم حد نصاب ۲۹.۱۲ را ثبت کرد، در پرتاب چهارم نیزه را ۲۶.۴۸ را انداخت، در پرتاب پنجم حدنصاب ۲۶.۹۳ را ثبت کرد و در پرتاب ششم نیزه را ۲۶.۳۰ انداخت.

بدین‌ترتیب بندری در پایان رقابت پرتاب وزنه کلاس F54 رکورد ۲۹.۱۲ را ثبت کرد و از رسیدن به مدال محروم ماند.

در پایان رقابت‌های پرتاب نیزه کلاس F54 رونکو از روسیه که زیر پرچم پارالمپیک مسابقه می‌دهد با رکورد ۳٠.۷۷ متر قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت. فوئنتس از مکزیک با رکورد ۳٠.۵۲ در جایگاه دوم ایستاد و استفانوداکیس از یونان با حدنصاب ۳٠.۱۳ سوم شد. عرفان بندری نیز با رکورد ۲۹.۱۲ در جایگاه پنجم ایستاد.

بندری به مدال پرتاب نیزه نرسید

بندری: از پرتاب‌هایم راضی نیستم/حریفانم باتجربه‌تر از من بودند

عرفان بندری پس از پنجمی در رقابت‌های پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک پاریس اظهار داشت: از پرتاب‌هایم راضی نبودم. پرتاب‌های متوسطی داشتم و نتوانستم به چیزی که می‌خواهم برسم و متاسفانه پنجم شدم.

او با اشاره به حریفانش گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و حریفان قدری داشتم. این نخستین حضورم در بازی‌های پارالمپیک بود اما حریفانم جملگی باتجربه بودند و سابقه حضور در چندین دوره رقابت‌های جهانی و پارالمپیک را داشتند و به مدد همین تجربه نمایش بهتری ارائه کردند.

بندری افزود: تمرینات خودم را برای رقابت‌های آسیایی و جهانی ادامه خواهم داد و به امید خدا در مسابقات آینده به مدد تجربه گرانبهای پارالمپیک، این نتیجه را جبران خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha