• جمعه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403061609078
  • خبرنگار : 71516

پیام واشنگتن به تل‌آویو: ناوهای هواپیمابر ما نمی‌توانند تا ابد در منطقه بمانند

پیام واشنگتن به تل‌آویو: ناوهای هواپیمابر ما نمی‌توانند تا ابد در منطقه بمانند

یک رسانه عبری فاش کرد که اخیرا واشنگتن پیام‌هایی را به مسئولان رژیم صهیونیستی داده و تاکید کرده است که ناوهای هواپیمابر آمریکا نمی‌توانند تا ابد در منطقه بمانند.

به گزارش ایسنا، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد مسئولان آمریکایی به همتایان اسرائیلی خود نگرانی‌ها نسبت به ادامه جنگ در نوار غزه و گسترش آن در لبنان و کرانه باختری و آمادگی برای پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را ابراز کرده‌اند.

طبق گزارش این کانال مسئولانی در واشنگتن به رهبران رژیم صهیونیستی گفته‌اند که ناوهای هواپیمابر آمریکا که برای دفاع از رژیم صهیونیستی در آب‌های منطقه مستقر هستند، نمی‌توانند تا ابد در منطقه بمانند.

آمریکا همچنین اعلام کرده که دولت جو بایدن از همکاری با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی راضی است و با برکناری وی مخالف است.

این کانال افزود واشنگتن در حال بررسی احتمال یک معامله یک جانبه با مقاومت فلسطین به دلیل فشارهای شدید نزدیکان اسرایی است که دارای تابعیت آمریکایی هستند.

این کانال پیش بینی کرد که تلاش‌های واشنگتن برای آزادی اسرا به فشارهای اضافی بر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی منجر شود. اکنون به نتانیاهو به عنوان رهبری نگاه می‌شود که در حمایت از اسرای اسرائیلی شکست خورده است.

مسئولان آمریکایی گفته‌اند که نهایت تلاش خود را برای پیشبرد معامله تبادل اسرا به کار می‌گیرند و منتظر موافقت نتانیاهو و شرکایش در ائتلاف هستند.

بعد از پیدا شدن اجساد ۶ اسیر اسرائیلی در تونلی در شهر رفح در جنوب نوار غزه که در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند و یکی از آنها دارای تابعیت آمریکایی است خانواده‌های این اسرا فشارها و اعتراضات خود را افزایش داده‌اند.

شبکه ان بی سی آمریکا نیز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد کاخ سفید عملا در حال بررسی امکان یک معامله با مقاومت فلسطین است که اسرائیل در آن مشارکت نداشته باشد و یک توافق یک جانبه از سوی آمریکا با مقاومت فلسطین باشد.

به گفته این منابع این طرح بعد از آن مطرح شد که آمریکا به این نتیجه رسید که نتانیاهو نمی‌تواند به توافق با مقاومت فلسطین برسد.

خانواده‌های اسرایی که دارای تابعیت آمریکایی هستند با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کرده و خواهان نجات جان اسرا شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۱:۰۲

نمی دانم آمریکا با اون همه یال و کوپال و اون همه اتاق فکر پنتاگون چرا از یک کودک کش و مهمان کش و ... حمایت می کند هر چند خودش هم دست کمی از اون ندارد ایران فقط با فکر پاک خودش بدون حتی شلیک یک گلوله در این بازی شطرنج پیروز شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۱:۰۶

آمریکا از اسرائیل می‌خواهد کار رو زودتر تمام کند وپاکسازی فلسطین از مردم فلسطین رو انجام دهد والا بخاطر اسرائیل سربازان آمریکا حاضر به جانفشانی نخواهند بود و با اولین حمله مقاومت فرار رو بر قرار ترجیح داده و اسرائیل می‌ماند جهنمی از بارش آتش از آسمان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۱:۰۷

درود .پشتش داره میره داره تنها میشه .شکیبایی و صبر خوبه .والله مع الصابرین .خداوند با صابرین و شکیبایان است .آیه قرآن کریم .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۱:۲۱

فرزند.پیر.استحمار.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۲:۰۹

خونخواران ادمی زاد پس تکلیف اینهمه کشته و سرزمین احدادی فلسطینیان چی شد عوضی کثیف لعنت بشماها پس نتیجه اینهمه کشتار کی میخوادپس بده یا کشته ها را زنده کنید یا سرزمین فلسطین را به فلسطینیان برگردونید تف بشرف نداشتتون

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۳:۰۶

به گمانم در شبی سرد و بسیار تاریک که سکوت همه جا را فرا گرفته و ناوهای آمریکا منطقه را به دلیل تعمیرات و نگهداری و هزینه های بالای آن ترک کرده اند .غرش موشک های سپاه آرامش رژیم نامشروع و جعلی را میگیرد و سیلی محکمی زیر گوش صهیونیست ها می‌خواباند.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۴:۱۰

آقای نتانیاهو آگاه باش که از هر زمان دیگر به تو نزدیکتریم تا خون کثیفت را بر زمین بریزیم و گردنت را بشکنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۹:۴۹

احسنت به شما.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۴:۲۸

قابل توجه ، رژیم موقت صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله قتل عام زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۵:۱۸

سلام علیکم برادران گرامی من عرب زبان هستم بنظر من خداوند متعال برای هلاکت و به ذلت کشیدن یهودیان صهیون دست خود را بر روی شانه قوم سلمان فارسی گذاشته است خود در سوره اسرا فرموده برای به ذلت کشیدن شماها بندگانی انتخاب خواهم کرد سرسخت و نترس و جنگجو

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۴:۵۷

آمریکا میخواهد توافقی کند که در مرحله اول اسرای امریکایی ٱزاد شوند بعد نتانیاهو جنگ را تا نابودی کامل حماس ادامه دهد. تنها توافقی باید مد نظر حماس باشد که عقب نشینی کامل اسرائیل باشد و تعهد آمریکا و چند کشور پشت قرارداد صلح باشد و لاغیر

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۷:۱۰

ای بابا روزگار بزن در رو تمام شد بزنی می خوری ..صبر اولاد خلف است صبور باشیم ..اسرائیل دشمن ماست نه فلسطین .غزه ای مظلوم ..غزه و فلسطین پاره تن ایران بزرگ است در زمان حمله اسکندر هم غزه مظلوم مانده ..تاریخ تکرار می شود .اما این بار ما تلافی می کیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۷:۴۳

درود بر شما این میتونه بهترین توافق باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۹:۵۵

اسراییل اینکه خودش میدونه کارش تمومه باید جانب احتیاط کرد.غلطی ازش سر بزنه به فرموده اقا اسرائیل رو باید با خاک یکسان کرد. این کفتارهای کودک کش رو.