• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061508997
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مستند شهید پرواز در یاسوج رونمایی شد

مستند شهید پرواز در یاسوج رونمایی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد فیلم مستند روحانی شهید حجت الاسلام خیرالله پرواز طی مراسمی در یاسوج رونمایی شد.

مراسم رونمایی از این مستند امروز پنجشنبه با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سرهنگ وحید مثنوی مسئول ستاد کنگره شهدای استان، سرگرد سید یاسر عباسی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سرگرد عباس رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان، سروان عمار پیشرو مسئول گروه تلویزیونی سپاه فتح و جمعی از اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

سرهنگ مهدی حیدری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان در این مراسم گفت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت مستند شهید پرواز به گروه تلویزیونی سپاه فتح وابسته به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح واگذار شد.

وی افزود: مستند روحانی شهید حجت الاسلام خیرالله پرواز توسط گروه تلویزیونی سپاه فتح به مدت زمان ۴۰ دقیقه تولید شده است و زندگی این روحانی برجسته را از زبان همسر شهید، دوستان دوران تحصیل و اهالی زادگاهش روستای «دِه گِرو» روایت می کند.

مستند شهید پرواز در یاسوج رونمایی شد

شهید پرواز به سال ۱۳۴۵ در روستای "دِه گِرو" از توابع بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیده به جهان گشود و ششم اسفند ۱۳۶۵ در عملیات پیروزمندانه والفجر ۹ محور غرب به شهادت رسید.

سرهنگ وحید مثنوی، مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان حدود ۳۰ مستند از شهدای استان تاکنون تولید شده است.

وی افزود: همچنین در این راستا بیش از ۲۰ قطعه سرود جمع خوانی و ۱۰ اثر تک خوانی از خوانندگان حوزه موسیقی استان، ۲۵۰ دقیقه انیمیشن( پویانمایی) ، ۳۵ قطعه نماهنگ و ۱۰۰ مورد نمایشگاه دیجیتال تهیه و تولید شده است.

به گزارش ایسنا، مثنوی از آماده سازی مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید هدایت الله طیب خبر داد و بیان کرد: فراخوان چندین نمایشگاه عکس و تولید پادکست و کتاب صوتی از دیگر برنامه های هنری تولید شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha