• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061508996
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح استان:

دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور فرمانده سپاه برگزار می شود

دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور فرمانده سپاه برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید این استان طی سه روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار می شود.

سردار مصطفی مثنوی روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ در نشست خبری به مناسبت دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شب اول این کنگره ملی برنامه شب های شیدایی با برنامه ها و کارهای هنری جدید به نمایش گذاشته می شود، شب دوم برنامه کنگره نهایی با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، اقشار مختلف مردم و جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، فرماندهان نظامی استانی و کشوری و مسئولان است و شب سوم با گرامیداشت ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح استان و اجلاسیه شهدای تیپ ۴۸ برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در محدوده پارک مهرورزی تمام تمهیدات لازم، ترافیکی، امدادی و امنیتی برای حضور مردم در این کنگره اندیشیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چهار اجلاسیه شهدای گمنام، اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی، اجلاسیه شهدای دانشجو و اجلاسیه ۶ شهید زن پس از کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مثنوی تصریح کرد: ۲۵ کمیته، ۶ کارگروه و ۳۷ هسته کارشناسی برای برگزاری این کنگره تشکیل شده و فعالیت داشتند. ۳۷۰۰جلسه در زمینه کنگره برگزار شد.

وی ادامه داد: صدا و سیما و اصحاب رسانه و خبرگزاری ها استان در قالب کمیته رسانه و روابط عمومی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان نقش موثر و تلاش مطلوب و قابل تقدیری داشتند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تبلیغ، نشر و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس، ارایه الگوی عملی و رفتاری از سیره و سبک زندگی جامعه ایثارگری، را از اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد و گفت: ۲۵ اجلاسیه شهدا اقشار مختلف تا قبل از این کنگره ملی در سطح استان برگزار می شود که تا کنون ۱۹ اجلاسیه برگزار شده است.

مثنوی افزود: اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان کهگیلویه و بویراحمد را برای اولین بار در کشور برگزار کردیم این اجلاسیه باشکوه برگزار شد.

وی اظهار کرد: در راستای برگزاری این کنگره ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس تالیف و چاپ شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سازماندهی و مستندسازی حماسه های استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد، مستند مشاهیر استان از جمله آیت الله ملک حسینی، امیراحمد تقوی و متقی کاشانی نیز ساخته شد و بازسازی تصاویر ۲۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۳۵۰۰ یادواره شهدا در قالب یادواره شهدای محله و اقشار مختلف در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده. بانک اطلاعاتی در قالب مصاحبه، آثار و مستندسازی و... همه شهدای استان در دو مرحله انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مثنوی بیان کرد: در راستای کنگره ملی شهدای استان برنامه شب های شیدایی در ۱۵ روز برگزار شد که این برنامه با استقبال مطلوبی از سوی اقشار مختلف مواجه شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۰۷:۵۸

من فکر کنم امسال بالای۲۰ تا از این کنگره ها تو استان برگزار شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۰۸:۵۲

جلسات شهدا باید باشکوه برگزار شود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۲۱:۲۵

هربخشنامه به کارگیری نیرو کارمند که میاد همش میگن جانباز ۷۰/و فرزند شهید لطفاً بگین تکلیف ۲۵درصد به بالا می اجرایی می‌شود بچه ها ۳۰ سال به بالا هستن مجرد بیکار