• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061508993
  • خبرنگار : 50649

پایان سفر وزیر کشور به شیراز؛

از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس

از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس

ایسنا/فارس وزیر کشور در حالی به سفر یک روزه خود به شیراز پایان داد که در جلسات مختلفی نظیر نشست تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف استان فارس و هم‌چنین بازدید از اردوگاه درمانی معتادان و دیدار با خانواده‌های شهدا حضور یافته بود.

اسکندر مؤمنی امروز، ۱۵ شهریورماه در سفر به شیراز از اردوگاه درمانی معتادان متجاهر به نام شهدای بسیج سپاه فجر استان فارس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ، ضمن قدردانی از همت و تلاش مدیران و مسئولان استانی برای احیای این اردوگاه و استفاده بهینه از آن، افزود: کار بسیج و سپاه در این خصوص جهادی بود، یعنی کاری را که وظیفه قانونی و رسالت ذاتی شان نبود، پذیرفتند و به نحو احسن آن را اجرا کرده‌اند.

وزیر کشور هم‌چنین در بخش پایانی سفر خود به شیراز، در جلسه تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف اجتماعی، نظم و امنیت و عمرانی استان فارس نیز حضور یافت.

در این نشست استاندار فارس و مدیران موضوعی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند و گزارشی از شاخص‌های استان در این زمینه‌ها ارائه کردند.

در پایان این جلسه، وزیر کشور ضمن دیدار با خانواده شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی و هم‌چنین شهید عزیز قاضی، با تکریم ایشان، خانواده‌های معظم شهدا را اسوه‌های صبر، استقامت و ایثار برشمرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر یک روزه وزیر کشور، نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌ها حضور داشتند.

وزیر کشور امشب بعد از پایان یافتن جلسات و دیدارهای خود شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۰۹:۲۲

باید هرمعتاد را حد اقل ۵ سال در اردوگاه نگه داشت و از او کار کشید و کار زیاد و دسترسی به دخانیات حتی سیگار را از آنان دور نگه داشت و بعد ۵ سال آزاد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۸:۱۵

معتاد یک بیمار برادر گرامی اما باید با ساقیها برخورد شود زمینه اشتغال فراهم شود نه شما افراطی فکر میکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۲۰:۰۳

خوب ی تو ی کاره ای نشدی تواین مملکت وگرنه میگفتی باید معتادان روبکشی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۱:۳۵

سری به خیابان احمدی شمالی درست روبروی آگاهی مثلا مبارزه با مواد مخدر کوچه های شماره ۱۲ و ۱۰ و ۸ بزنید عمق فاجعه رو مشاهده میکنید هزاران معتاد ساقی مواد و منقل خانه رو مشاهده میکنید که با پر رویی تمام دارن ملت رو آلوده میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۳:۵۴

سلام عرض ادب احترام دارم که زحمت. می کشید این معتاد هاراجمع می کنید نصیری هستم ساکن خیابان احمدی شمالی هستیم اهل یاسوج درخدمت شماهستم تشکر می کنم ازشما اداره مبارزه بامداد مخدر باشما همکاری می کنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۳:۵۲

انواع مواد مخدر صنعتی و غیره را خلافکارها مثل نقل و نبات میفروشن و جوونای مردم را بیچاره میکنن برخورد شدید هم نمیشود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۵:۰۴

احمدی شمالی برید ببینید چخبره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۴:۳۲

توراخدامتعادان راجمع کنید،برخوردباساقیان شود،که تمام زندگیامون متلاشی شده،

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۹:۰۵

ضمن تشکر از زحمات مسئولین در زمینه درمان معتادان خوب است همزمان نسبت به پیشگیری از طریق آگاهی رسانی و ایجاد مراکز مشاوره باحضور روانشناسان مجرب بخصوص در مدارس و پارک ها جهت تسریع در کاهش این بلای خانمانسوز اقدام گردد.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۰۰:۵۱

وزیر محترم کشور ۰خواهشن مهاجرین غیرقانونی افغانی ها را که بیشتر پشتو طرفداران سرسخت طالبان وداعش بامذهب تکفیری وهابی داعشی وسنی های تندرو خلافکار هستند رااخراج کنید