• چهارشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061408467
  • خبرنگار : 50471

معاون اول قوه قضائیه:

امروز بیش از هرزمانی نیازمند عمل به تفکر شهدا هستیم

امروز بیش از هرزمانی نیازمند عمل به تفکر شهدا هستیم

ایسنا/همدان معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند عمل به تفکر شهدا هستیم و باید طبق تفکر و راه‌ورسم شهدا عمل کنیم.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در یادواره شهید آیت‌الله قدوسی و سرتیپ دستجردی در جمع مردم نهاوند در محل مصلای این شهر، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند عمل به تفکر شهدا هستیم چون هرچه داریم از شهداست و با ادامه دادن راه شهدا به هدف نهایی انقلاب اسلامی می‌رسیم.

وی افزود: باید طبق تفکر، روش و راه‌ و رسم شهدا عمل کنیم و باید خصوصیات و فضائل شهدا را به همگان خصوصاً نسل نوجوان و جوانان معرفی کنیم و الگو قرار دهیم.

خلیلی ادامه داد: نهاوند شهر عالمان بزرگوار و شهیدانی چون شهید حیدری و قدوسی و سردارانی مانند حاج میرزامحمد سلگی است.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه شهید آیت‌الله قدوسی فقیهی وارسته و شخصیتی مؤمن و متدین در تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهید قدوسی منشا خدمات زیادی بود و در قوه قضائیه با حکم امام راحل کارهای ماندگاری انجام داد و با نظم و انضباط و با قاطعیت به کارهای مهم اوایل انقلاب رسیدگی می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: در دهه ۶۰ بی‌رحمی و جنایت توسط منافقین به اوج رسید و منافقین شخصیت‌های بزرگواری چون شهید قدوسی و یاران انقلاب را بی‌رحمانه به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام خلیلی اضافه کرد: ما باید روح خودمان را با شهدا گره بزنیم و شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: شهید قدوسی شب زنده‌دار، معتقد، با اخلاص و باخدا در ارتباط بود و یاد خدا را آرامش بخش می‌دانستند و همه وجودش برای رضای خدا بود.

معاون اول قوه قضائیه در پایان یادآور شد: شهید قدوسی فردی منظم و با تدبیر بود و همیشه نظم در کارها را سرلوحه خود قرار داده بود و این نظم‌ یافتگی برای شهید قدوسی یک فضیلت بود و شهید بهشتی عزیز نیز به این نظم بسیار توجه داشت.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha