• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061308137
  • خبرنگار : 50976

از کشف ۴۹ کیلو تریاک در سپیدان تا کشف خودرو سرقتی در بوانات

از کشف ۴۹ کیلو تریاک در سپیدان تا کشف خودرو سرقتی در بوانات

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف ۴۹ کیلو تریاک در سپیدان، دستگیری ارازل و اوباش کوار، کشف موتورسیکلت مسروقه در بختگان و کوه چنار، دستگیری سارق در لامرد، کشف سیگار قاچاق در خرمبید، دستگیری فرد متخلف در فسا، کشف خودرو سرقتی در بوانات دیده می‌شود.

کشف ۴۹ کیلو تریاک در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان امروز، ۱۳ شهریورماه از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

احمد فداکار در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سپیدان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: فرد قاچاقچی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اراذل و اوباش کوار دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کوار از دستگیری دو نفر اراذل و اوباش که به اتهام درگیری، تهدید و ایجاد رعب و وحشت تحت تعقیب پلیس بودند، خبر داد.

رحمت‌الله ارجمندی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع درگیری در یکی از محله‌های شهر کوار، شناسایی عوامل درگیری در دستور کار ماموران  پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر از اراذل و اوباش و عاملان این درگیری که دارای سوابق کیفری بودند، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به کشف۲ قبضه سلاح سرد از این افراد و تحویل آن‌ها به دادسرا اظهار کرد: برخورد قاطع با هنجارشکنانی که امنیت اجتماعی شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار دارد.

کشف موتورسیکلت مسروقه در بختگان 

فرمانده انتظامی شهرستان بختگان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه خبر داد.

تیمور کاظمی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی روشن کوه هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک موتورسیکلت مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در استعلام‌های صورت گرفته، مشخص شد این موتورسیکلت دارای سابقه سرقت و مسروقه است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بختگان افزود: راکب این موتورسیکلت نیز دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال داده شد.

کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی 

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

حسین‌علی شیروانی بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ قائمیه، هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ دستگاه موتورسیکلت را در یکی از محله‌های شهر قائمیه که به صورت بلاصاحب پارک شده بود، کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی و استعلام‌های لازم مشخص شد موتورسیکلت‌ها مسروقه هستند که در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار در پایان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنند.

دستگیری سارق درون خودرو در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از دستگیری یک سارق و کشف ۶ فقره سرقت درون خودرو خبر داد. 

محسن لشکری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان لامرد، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این راستا یک متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه در منزل متهم مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد، تصریح کرد: سارق در تحقیقات به ۶ فقره سرقت درون خودرو در سطح این شهرستان اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ لشکری اظهار کرد: برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه و مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان لامرد قرار دارد.

کشف سیگار قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف یک دستگاه خودرو ایسوزو و کشف سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علی‌اکبر کریمی بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۷۷ هزار و ۹۰۰ پاکت سیگار قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر با نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری فرد سودجو از سلامت شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فردی که با سلاخی لاشه احشام، قصد عرضه گوشت غیربهداشتی به بازار را داشت، دستگیر شد.

فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام اداره دامپزشکی شهرستان فسا مبنی بر سلاخی ۲۲ لاشه احشام غیر قابل مصرف توسط یک نفر در کشتارگاه، ماموران انتظامی جهت پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات پلیس گویای تلف شدن احشام قبل از انتقال به کشتارگاه به دلیل مصرف کود شیمیایی بود که این فرد سودجو با تحویل لاشه احشام، قصد سلاخی و عرضه گوشت آن به بازار را داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به معدوم‌سازی لاشه احشام، گفت: با تلاش مأموران انتظامی، فرد سودجو دستگیر و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

کشف خودرو سرقتی در بوانات 

فرمانده انتظامی بوانات از کشف خودرو پراید مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد. 

ابوالحسن مزارعی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پراید مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی خودرو و استعلام به عمل آمده، مشخص شد خودرو مورد نظر مسروقه است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به دستگیری سارق خودرو و تحویل وی به مرجع قضایی، گفت: شهروندان و مالکان خودروها باید ضمن تجهیز وسایط نقلیه به تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha