• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403061307951
  • خبرنگار : 50469

بالگرد اورژانس از ایلام می‌رود؟

بالگرد اورژانس از ایلام می‌رود؟

ایسنا/ایلام بالگرد اورژانس که در ایام اربعین با شرط فراهم کردن آشیانه و امکانات به اورژانس استان ایلام واگذار شده بود، اکنون به‌دلیل فراهم نشدن آشیانه و امکانات باید بازگردانده شود، این مسئله سبب نارضایتی مردم و مسئولان استان شده است و به دنبال انجام اقداماتی هستند تا این بالگرد در استان بماند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳، نشستی با این موضوع برگزار کردند.

دکتر عادل مقصودی‌نژاد -معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی- در نشست بررسی شرایط بالگرد اورژانس ایلام که در سالن جلسات معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم شهرداری ایلام و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کمک کنند که یک فضای موقت در بیمارستان رازی تسطیح شود و در اختیار قرار گیرد که در کوتاه مدت، مشکل پارکینگ این بیمارستان مرتفع شود و پد بالگرد این بیمارستان در اختیار قرار گیرد تا در بلندمدت نیز آشیانه این بالگرد که از مهم‌ترین نیازهای مردم استان ایلام است، ساخته شود، امیدواریم استانداری ایلام و همه دستگاه‌های ذیربط در این مورد تمام تلاش خود را به کار گیرند.

دکتر صیدنور علیمرادی -مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ایلام- نیز در این نشست، اظهار کرد: برای بالگردی که در سال ۱۳۹۵ به استان ایلام اختصاص یافت فرودگاه شهدای ایلام مکانی مناسب در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار داد ولی آشیانه این بالگرد ساخته نشد.

وی افزود: آشیانه این بالگرد باید در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی، احداث و در دسترس قرار گیرد و انتظار داریم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استانداری و دستگاه‌های دخیل در این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ایلام گفت: در کوتاه مدت می‌توان از ظرفیت آشیانه و پد بالگرد سازمان هلال احمر و استانداری ایلام استفاده کرد و درخواست می‌کنیم همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی ایلام داشته باشند تا در بلندمدت آشیانه این بالگرد ساخته شود.

علیمرادی تأکید کرد: امیدواریم در صورت اهتمام دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، نمایندگان مجلس و سایر نهادها این بالگرد که از خواسته‌های به حق مردم استان است، در ایلام باقی بماند.

دکتر شهرام کارگر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: بالگرد یکی از اساسی‌ترین نیازهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام است و همچنین هر فضایی که در بیمارستان رازی ایلام مورد تایید مدیریت اورژانس باشد در اختیار قرار خواهد گرفت که تکمیل و تجهیز شود و در اختیار کادر پروازی این بالگرد قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۰:۴۰

چی شد توی این کشور سهم استان ایلام یک بالگرد ۵۰ سال پيش هم نیست مردم ایلام مرزداران این سرزمین هستن بیشتر حق این استان هست

avatar

سلام و خسته نباشید بالگرد نیاز مردم خوب ایلام می‌باشد دختر من الان ۲۵ روزه از مرز عراق در کماست و در بیمارستان خوب رازی می‌باشد و با این بالگرد از مرز تا ایلام و بیمارستان رازی رسانده شد و اگر نبود بالگرد دختر من بر اثر نرسیدن اکسیژن به مغزش از دستم