• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403061307780
  • خبرنگار : 50348

نماینده مبارکه در مجلس:

نباید اجازه حضور ضعیف تیم‌های ایرانی در آسیا را داد / برخی‌ باشگاه‌ها به دنبال دور زدن قانون‌ هستند

نباید اجازه حضور ضعیف تیم‌های ایرانی در آسیا را داد / برخی‌ باشگاه‌ها به دنبال دور زدن قانون‌ هستند

ایسنا/اصفهان نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قانون سقف بودجه برای جذب بازیکن، گفت: نباید اجازه حضور ضعیف تیم‌های ایرانی در آسیا را داد و باید در همه حال به فکر توسعه ورزش در کشور بود.

زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به‌عنوان نماینده شایسته ایران و اصفهان در مسابقات آسیایی اظهار کرد: تقویت و حضور مقتدرانه این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و مسابقات آسیایی، زمینه امیدآفرینی در کشور را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به قهرمانی سپاهان در مسابقات جام حذفی فصل گذشته، افزود: همه دیدند که پس از قهرمانی سپاهان در مسابقات جام حذفی، موجی از شادی و امید در مردم اصفهان جریان پیدا کرد و امروز یکی از مهم‌ترین دلخوشی‌های مردم استان اصفهان، تیم سپاهان است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی به اهمیت تقویت تیم‌های ایرانی در آسیا اشاره کرد و ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید زمینه حضور مقتدرانه تیم‌های ایرانی در آسیا را فراهم کنند و اجازه ندهند تیم‌های ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی حضوری ضعیف داشته باشند.

او با اشاره به پیشرفت‌های حوزه فوتبال در کشورهای همسایه، گفت: امروز کشور ایران استعدادهای بسیاری را در ورزش فوتبال دارد و باید با حمایت از این استعدادها و ارتقای زیرساخت‌های موجود، زمینه پیشرفت همه‌جانبه فوتبال در کنار سایر فعالیت‌های تولیدی و مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک صنعت را فراهم آورد.

سعیدی در پاسخ به سئوالی در خصوص قانون سقف بودجه و دستورالعمل‌های محدودکننده تیم‌های ایرانی در زمینه جذب بازیکن، گفت: در شرایطی که کشورهای عربی مشغول هزینه‌های سنگین در زمینه جذب ستاره‌های فوتبال هستند، محدود کردن تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی، نتایج خوبی به دنبال ندارد و باعث جریحه‌دار شدن غرور ملی در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: باید در زمینه هزینه بی حساب و کتاب برخی باشگاه‌ها نظارت جدی انجام شود، اما محدود کردن برخی باشگاه‌ها و ایجاد امکان دور زدن قانون برای برخی باشگاه‌های دیگر، نگرانی ما را به دنبال داشته است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه باشگاهی مانند سپاهان که مشغول فعالیت‌های ورزشی خود بوده، به دلیل رعایت قوانین با مشکلات بسیاری مواجه شده و باید از این باشگاه مردمی در راستای حضور آبرومند در آسیا حمایت کرد.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی‌ باشگاه‌ها به راحتی امکان دور زدن قانون‌ را دارند و باید در این زمینه نظارت جدی انجام شود. از سوی دیگر باید امکان استفاده عادلانه از امکانات و بودجه‌ها ‌را برای همه باشگاه‌ها فراهم کرد تا زمینه حضور آبرومند باشگاه‌های ایرانی در مسابقات آسیایی فراهم شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha