• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061307715
  • خبرنگار : 50184

استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه

استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه در پی استعفاء رئیس هیات ورزش ناشنوایان و کم شنوایان استان کرمانشاه، تمام عوامل اجرایی این هیات و سرمربیان تیم‌های رشته‌های ورزشی مختلف آن به صورت دسته جمعی استعفاء کردند.

حامد دارابی رئیس مستعفی هیات ورزش ناشنوایان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تایید این خبر، اظهار کرد: در تاریخ یازدهم شهریور استعفا خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیم کردم.

وی در تشریح دلایل استعفاء خود از هیات ورزش ناشنوایان استان، عنوان کرد: عدم حمایت‌های مادی و معنوی از هیات، علیرغم حجم فعالیت‌های بالا و وجود قهرمانان ملی و بین المللی یکی از این دلایل بود.

رئیس مستعفی هیات ورزش ناشنوایان کرمانشاه با بیان اینکه این هیات از مشکلات مادی زیادی رنج می‌برد، افزود: تنها منبع درآمد هیات از محل پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه بود که مدتی پیش آن را هم از ما پس گرفتند. 

وی ادامه داد: برای اینکه مشکل درآمدی هیات را حل کنیم، حدود شش ماه پیش از طریق ماده ۸۸ برای واگذاری سالن ورزشی شهرک ده پهن اقدام کردیم و با وجود اینکه هیات ما برنده این مزایده شد، اما هنوز به بهانه‌های مختلف آن را به ما تحویل نداده‌اند. 

دارابی تبعیض و اجحاف در تخصیص اعتبارات ارزش افزده بین هیات‌های ورزشی را یکی دیگر از دلایل استعفا خود برشمرد و گفت: امسال میزان اعتبارات تخصیص یافته از محل این اعتبارات به هیات ورزش ناشنوایان تنها حدود ۶۲ میلیون تومان است، درحالیکه برخی هیات‌های دیگر که نه به اندازه ما قهرمان دارند و نه تعدد رشته‌های ورزشی، بیش از ۱.۲ میلیارد تومان از این محل اعتبار گرفته‌اند. 

وی در ادامه تضییع حقوق قهرمانان کشتی ناشنوایان استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی البرز و بی‌توجهی فدراسیون به این مسئله را نیز عامل دیگر این استعفا عنوان کرد و افزود: باوجود اینکه کشتی‌گیران ما ماه‌ها به صورت شبانه‌روزی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور تلاش کرده بودند، اما در حین برگزاری مسابقات احجاف زیادی در حق آنها صورت گرفت و همین مسئله باعث شد تا تیم کرمانشاه علیرغم اینکه مدعی عنوان قهرمانی بود، این مسابقات را ترک کند. 

رئیس مستعفی هیات ناشنوایان کرمانشاه یادآورشد: متاسفانه باوجود توهین‌ها و اهانت‌های برگزارکنندگان مسابقات به اعضای تیم کرمانشاه، فدراسیون هیچ حمایتی از تیم ما نکرد و یکطرفه از میزبان دفاع داشت. 

وی در ادامه با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان با استعفا او مخالفت کرده، گفت: همه چیز را در هیات تحویل داده‌ام و قطعا بر نخواهم گشت. 

دارابی در پایان از استعفا دسته جمعی تمام کادر و عوامل اجرایی هیات ناشنوایان استان نیز خبر داد و گفت: نائب رئیس، اعضای هیات رئیسه، نائب رئیس آقایان، دبیر، خزانه دار، رئیس هیات شهرستان کرمانشاه و سرمربیان تیم‌های کشتی، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، جودو و دوومیدانی ناشنوایان استان نیز از سمت خود استعفا کرده‌اند. 

استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۱:۳۲

درود بر وجدان و شرافت چنین ابرمردهای واقعی ودلسوزوپای کار...جناب آقای داربی.وتمامی عزیزان واقعا برای این شهرودیارواستان ورزش دوست و پهلوان خته که واقعااا ازطرف وزارت ورزش و نهادهای بالارتبه از استان اکلا کرمانشاه و کرمانشاهی همیشه قهرمان و پتانسیلهای

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۱:۳۶

وزارت ورزش کرمانشاه و کرمانشاهی وچنین مسئولان عزیزفداکاروپای کار و ارزشمندی که واقعااا شرایط برایشان دردآوره که مجبور به استعفا شدن شهردیارهمیشه پهلوان را به کلی فراموش وحق الناس و بهترینهای جهانی دراین خطه را به کلی فراموش کرده وپایمال کردند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۱:۴۱

حق این استان توسط وزارت ورزش پایمال گشته و فراموش شده چرا در تمام رسته ها و تمام رشته ها کرمانشاه به کلی فراموش شده مثل. کشتی ..شنا ...تکواندو آرین سلیمی عزیزخارچشم بدخواهان نام شهر همیشه در صحنه شهرشهیدان. سینه ستپر و چهره زیبای ایران ۸سال دفاع ودرد