• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403061307607
  • خبرنگار : 50123

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبرداد

آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال جاری از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه آغاز می‌شود.

غلامرضا آقابابایی با اشاره به آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز شنبه 17 شهریورماه، اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا ششم مهرماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir  اقدامات لازم برای ثبت‌نام را انجام دهند.

آقابابایی درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری، افزود: فرآیند به‌کارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده است و ظرفیت نهایی اختصاص یافته، پس از تایید واحدهای استانی دانشگاه، جهت تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و همچنین رشته‌های جدید در قالب گروه درس‌های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق ظرفیت‌سنجی مناسب انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طبق مصوبه هیات اجرایی جذب، متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای شرکت در فراخوان مبایدحداقل سه سال سابقه کاری مرتبط با گروه درسی انتخابی داشته باشند، همچنین حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر ۶۵ سال است، کما اینکه جذب مدرس به صورت بومی در استان‌ها انجام خواهد شد.

آقابابایی بیان کرد: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه و اخذ کدرهگیری بوده و ظرفیت پیش‌بینی شده برای پذیرش مدرسان  ۹۱ نفر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری، وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش می‌کند نتایج فراخوان را پیش از آغاز ترم تحصیلی بهمن‌ماه، اعلام کند تا بتوان از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش‌های اشتغال‌محور بهره‌مند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha