• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403061307570
  • خبرنگار : 71299

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان اعلام کرد

آغاز اجرای طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در ایلام

آغاز اجرای طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در ایلام

ایسنا/ایلام معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام گفت: طرح نظارتی نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در استان آغاز شد.

مهدی کاکاخانی در این خصوص به ایسنا اظهارکرد: این طرح نظارتی به دلیل نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: واحدهای صنفی از عرضه کالاهای خارجی فاقد مجوز که مصداق بارز قاچاق هستند خودداری کنند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، تقاضا برای ملزومات اداری، آموزشی و سایر خدمات مرتبط افزایش می‌یابد که بر این اساس، برای کنترل قیمت‌ها، بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه نوشت افزار و ارائه خدمات مورد نیاز تشدید می‌شود.

کاکاخانی خاطرنشان کرد: بازرسی از عمده‌فروشان نوشت افزار، فروشگاه‌های سطح شهر، پایش انبارهای محل نگهداری اقلام، نظارت بر قیمت انواع نوشت افزار، لباس مدارس، کیف و کفش و همچنین هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس در دستور کار بازرسان صمت قرار دارد.

وی تأکید کرد: واحدهای صنفی از عرضه کالاهای خارجی فاقد مجوز که مصداق بارز قاچاق هستند خودداری کنند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام اضافه کرد: در صورت مشاهده عرضه هر گونه کالای قاچاق، علاوه بر جمع آوری آن کالا، با متخلفان نیز برابر قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان سامانه ۱۲۴ را به عنوان پل ارتباطی مردم و بازرسان این اداره کل اعلام کرد و گفت: مردم می‌توانند تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم صدور فاکتور فروش و… را از طریق سامانه مربوطه گزارش کنند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha