• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403061207484
  • منبع : نمایندگی سمنان

۳ واژگونی با ۱۳ مصدوم در جاده‌های ۳ شهرستان استان سمنان

۳ واژگونی با ۱۳ مصدوم در جاده‌های ۳ شهرستان استان سمنان

ایسنا/سمنان سه سانحه واژگونی امروز در سه محور استان سمنان به مصدومیت ۱۳ نفر انجامید.

حسین درخشان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان ۱۲ شهریورماه از واژگونی یک خودروی پژو ۴۰۵ در جاده آرادان به سرخه خبر داد و افزود: در ساعت ۰۵:۴۲ امروز، دوشنبه « ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳» گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در کیلومتر ۲ جاده آرادان به سرخه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد. 

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات آرادان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت که پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

 علی شعبانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دامغان نیز از واژگونی یک سمند در جاده دامغان به فولادمحله خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۰۶:۵۱ امروز ۱۲شهریور ماه، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در کیلومتر ۴۳ جاده دامغان به فولادمحله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد که بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه امدادونجات چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت اضافه کرد: نجاتگران هلال‌احمر پس از رهاسازی و اقدامات اولیه با همکاری عوامل اورژانش ۱۱۵ مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کردند

۳ واژگونی با ۱۳ مصدوم در جاده‌های ۳ شهرستان استان سمنان
عنوان: سانحه محور دامغان_ فولادمحله

همچنین حسین اسماعیلی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی از واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در جاده شاهرود به میامی خبر داد و گفت: این سانحه در محور شاهرود به میامی رخ داده بود.

وی ادامه داد: در ساعت ۰۷:۲۱، امروز دوشنبه «۱۲ شهریور ماه۱۴۰۳» گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در کیلومتر ۴۵ جاده شاهرود به میامی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان به پایگاه امدادونجات میامی اعلام شد. 

رئیس هلال احمر شهرستان میامی افزود: این حادثه ۳ مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات اولیه نجاتگران هلال احمر، مصدومین با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha