• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403061207430
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:‌ با هر کسی که دشمن ایران اسلامی باشد دشمنیم

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:‌ با هر کسی که دشمن ایران اسلامی باشد دشمنیم

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: دشمنان علیه راهی که شهدا رفتند بسیج شدند و اگر به وصیت شهدا عمل نکنیم عاشوراهای دیگری رقم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی در اجلاسیه ۹۸ شهید امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری کنگره شهدا یک کار رسانه‌ای موثر در زمانه‌ای است که در آن با پدیده‌های مختلف مواجه‌ایم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ضمن قدردانی از برگزاری این اجلاسیه افزود: شهدای عزیز ما جایگاه رفیعی دارند که در قرآن با" عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ "از آنها یاد شده است، بالاترین مقام شهید این است که با اولین قطره خون همه گناهانشان پاک می‌شود و مورد سئوال قرار نمی‌گیرد. اگر برای شهدا اجلاسیه می‌گیریم برای خودمان است که رفوزه نشویم و شرمنده خانواده شهدا نشویم و کم نیاوریم و راه را گم نکنیم.

 شرفی با بیان اینکه امروز دشمنان علیه همین راهی که شهدا رفتند، بسیج شدند، گفت: بسیاری از کشورهای جهان آرزوی داشتن مردمی مانند مردم عزیز ما دارند.

وی به تشییع باشکوه شهدای امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فراموش نمی‌کنیم تشییع شهید رنجیر در این استان با چه شکوهی برگزار شد و مقام معظم رهبری از حضور باشکوه مردم تشکر و قدردانی کردند. نه تنها در تشییع شهید رنجبر بلکه در تشییع سایر شهدای امنیت حضور مردم این استان روحیه ما را افزایش داد.

شرفی با اشاره به عهدنامه نیروی انتظامی گفت:" “إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ "عهدنامه‌ ما است که با هر کسی که دوستدار ائمه است دوست و با هر کسی که دشمن ایران اسلامی باشد دشمن هستیم.

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا گفت: در یکی از وصیت‌نامه‌های شهدا آمده در این دنیا یک زن و سه فرزند دارم و یک وصیت که قیامت یقه شما را می گیرم اگر ولی فقیه را تنها بگذارید. شهید عبدالله میثمی در وصیت‌نامه خود فرمودند اگر پیام شهدا و حماسه آنها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گناهکاریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به وصیت‌نامه شهید مرتضی آوینی گفت: اگر به وصیت نامه شهدا عمل نکنیم و قدردان خانواده شهدا نباشیم عاشوراهای دیگری می تواند خلق شود و آتش آن یقه ما را می گیرد و نابود می‌شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha