• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403061207291
  • خبرنگار : 71431

حادثه برای تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان

حادثه برای تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه برای یک تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات نفتی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ساعت ۱:۴۲ بامداد امروز یک دستگاه تریلر کشنده تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات بنزین درحال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بود که در محدوده بلوار خلیج فارس از مسیر خود منحرف شده و از سمت راست به داخل جوی آب حاشیه مسیر رفته و به حالت نیمه واژگون درآمده بود. در همین راستا نیز موضوع به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران سه ایستگاه آتش‌نشانی را به همراه خودروهای فوماتیک، تانکر آب و گروه هذمت به محل حادثه اعزام کرد، گفت:‌این تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر از مشتقات بنزین بود که قابلیت اشتعال آن از خود بنزین هم بیشتر بود. مقداری از این مواد نیز در سطح خیابان نشت کرده بود که به همین دلیل نیز نمایندگان شرکت مذکور نیز در محل حاضر شده بودند.

ملکی با بیان اینکه گروهی از آتش‌نشانان عملیات ایمن‌سازی محیط را با کف و آب را آغاز کردند، گفت:‌ همزمان گروه دیگر نیز به وسیله سه دستگاه جرثقیل که دو دستگاه آن متعلق به سازمان آتش‌نشانی بود، اقدام به خارج کردن تانکر از جوی آب کردند. پس از آن تانکر از کشنده جدا شد.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان با کمک نمایندگان ایمنی شرکت مالک مواد شیمیایی، از نشت تانکر جلوگیری کردند، گفـت: در ادامه کشنده دیگری به محل اعزام شده و با نصب تانکر برروی آن، این مواد از محل خارج شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۸:۲۶ صبح امروز به ماموریت خود خاتمه دادند، اظهارکرد:‌ علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

حادثه برای تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha