• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403061207283
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز بهورز

بهورزان، ستون‌های اصلی سلامت و رفاه برای آحاد جامعه روستایی و نسل‌های آینده‌ هستند

بهورزان، ستون‌های اصلی سلامت و رفاه برای آحاد جامعه روستایی و نسل‌های آینده‌ هستند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامی به مناسبت روز بهورز، این روز را فرصتی برای تقدیر از گروهی از تاثیرگذارترین کارکنان نظام سلامت و تربیت کنندگان آنها دانست.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر ظفرقندی که به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده، به شرح زیراست:

«دوازدهم شهریور ماه که مصادف است با روز بهورز فرصتی است تا از گروهی از تاثیرگذارترین کارکنان نظام سلامت و تربیت کنندگان آنها تقدیر نماییم. کسانی که با تلاش‌های بی‌وقفه و دلسوزانه خود، ستون‌های اصلی سلامت و رفاه برای آحاد جامعه روستایی و نسل‌های آینده‌اند. یقیناً بهورزان گروهی بی جایگزین برای تضمین دسترسی به خدمات پایه سلامت در روستاها و مناطق دور افتاده و محرومند. با آموزش و آگاهی بخشی آنهاست که جامعه روستایی می‌تواند توانمندتر با حفظ و ارتقای سلامت، زندگی پربار و مسرت آمیزی داشته باشد. اعتماد عمیق جامعه به بهورزان به دلیل نزدیکی فرهنگی، درک شرایط مردم و زندگی در بطن روستا و در میان مردم، ویژگی‌های بی‌نظیر آنهاست که موجب پذیرش اجتماعی، دسترسی و اثربخشی بالای خدمات و کاهش هزینه‌های سلامت می‌شود.

بهورزان، با هوشمندی، دانش، عشق و تعهد به جهان نشان دادند که تا چه حد مهر و مراقبت در پهنه گسترده و متنوع روستا نشینان ایران بی‌انتها، زنده و پویاست.

از صمیم قلب از تلاش بی‌نظیر بهورزان سپاسگزارم و از اینکه این فرصت را دارم که حامی آنها در مجاهدت بزرگشان باشم به درگاه ایزد منان شکرگزارم. 

دکتر محمدرضا ظفرقندی 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»

براساس گزارش وبدا، همچنین دکتر فرشیدی، معاون بهداشت و دکتر علی پور، رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت نیز  در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن روز بهورز را تبریک گفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha