• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403061107060
  • خبرنگار : 50616

با افتتاح سه مجموعه ورزشی بخش خصوصی؛

سرانه ورزشی شهرستان آمل به حدود یک متر رسید

سرانه ورزشی شهرستان آمل به حدود یک متر رسید

ایسنا/مازندران رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت، با افتتاح سه مجموعه بزرگ ورزشی شهری و روستایی در شهرستان آمل، سرانه ورزشی دراین شهرستان به حدود یک مترمربع رسیده است.

هاشم جمشیدپناه یکشنبه ۱۱ شهریور درحاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این طرح‌ها شامل یک مجموعه ورزشی سرپوشیده در دو طبقه شامل استخر بزرگسالان وکودک، سونا وجکوزی، در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در روستای وسطی کلا بخش دشت سرآمل ساخته شده است.

وی افزود: از امکانات ایجاد شده دراین مجموعه ورزشی در طبقه اول آن، حمام به شیوه سنتی و مجموعه، ماساژ و ماساژ نمک است که در هر شیفیت ظرفیت ارائه خدمات به حدود ۲۰۰ نفر مراجعه کننده ورزشی را دارد.

سرانه ورزشی شهرستان آمل به حدود یک متر رسید

رییس اداره ورزش‌وجوانان آمل ادامه داد: طبقه دوم این مجموعه ورزشی ، برای برپایی مراسم های جشن عروسی به شیوه های گذشته در مازندران برای زوج های جوان فضاسازی و پیش‌بینی شده است.

جمشیدپناه اضافه کرد: همچنین دو سالن و باشگاه سرپوشیده ورزشی نیز به مساحت حدود ۴۰۰ مترمربع در مسیرهای بلوارامام رضا(ع) و بلوارآیت الله میرزاهاشم آملی با مشارکت بخش خصوصی بهره برداری شد.

رییس اداره ورزش وجوانان آمل با اشاره به اینکه با ساخت این سه طرح ورزشی حدود ۸۰۰ مترمربع به سرانه ورزشی این شهرستان اضافه شده است، یادآورشد، برای ساخت، تجهیز وتکمیل این سه طرح ورزشی از محل آورده های سرمایه گذاران و نیز کمک تسهیلات ورزشی درمجموع بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه گستره توزیع خدمات ورزشی درسطح روستاهای شهرستان درسالهای اخیر رشد قابل قبولی داشته است، گفت: وجود مجموعه ورزشی آبی در بخش دشت سر، می‌تواند به توسعه وعلاقمندی ورزش های آبی دراین بخش وشهرستان کمک کند.

سرانه ورزشی شهرستان آمل به حدود یک متر رسید

درآیین افتتاح این طرح‌ها «رضا حاجی‌پور» رییس مجمع نمایندگان مازندران ونماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی وفرماندار ویژه شهرستان آمل و برخی چهره‌های ورزشی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha