• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403061106981
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان :

تکمیل ساختمان شهرداری کوهدشت نتیجه‌ همگرایی تیم مدیریت شهری است

تکمیل ساختمان شهرداری کوهدشت نتیجه‌ همگرایی تیم مدیریت شهری است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تکمیل ساختمان شهرداری کوهدشت نتیجه ی وحدت و همگرایی تیم مدیریت شهری در این شهرستان است‌.

ابوطالب شفقت یازدهم شهریور در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری کوهدشت عنوان کرد: هر جا هماهنگی و همراهی بین ارکان اجرایی باشد سرعت، کیفیت و بهبود رضایت مردم را به همراه خواهد داشت که این موضوع در روند تکمیل ساختمان شهرداری نمایان است.

وی تصریح کرد: هر چقدر فضای کار و محل خدمت بهتر باشد کارکنان با نشاط بهتری به ارائه‌ی خدمت می‌پردازند.

استاندار در مورد پروژه‌ی چهارخطه خرم‌آباد به کوهدشت گفت: این پروژه به دلیل مشکلات اعتباری و نبود پروژه در موعد قول داده شد بهره‌برداری نشد.

شفقت افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردها و البته عذرخواهی به دلیل اقدامات انجام نشده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های انجام نشده در دست اقدام و پیگیری است  تصریح کرد: لزوم گزارش دهی به مردم و امید آفرینی و، عذرخواهی به دلیل کارهای انجام نشده در هفته دولت یک رویکرد مهم می باشد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان در حال پیگیری و تامین اعتبار است گفت: همچنین بهسازی راه کوهدشت به سه راهی زانوگه و پل سیمره در قالب جاده اربعین در دست اقدام است.

شفقت افزود: این مسیر یک جاده مواصلاتی بین‌المللی است که باید پیگیری شود، چراکه از نظر اقتصادی و سلامت مردم مفید است.

 وی همچنین بر ایجاد نشاط اجتماعی توسط شهرداری‌ها تاکید و تصریح کرد:۳۳ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان کوهدشت در آستانه افتتاح است امروز نیز پنج طرح با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال امروز بهره‌برداری می شود.

شققت اضافه کرد: شهدای دولت سمبل مدیریت اسلامی بودند که شهید رئیسی الگوی مدیریت اسلامی را راه اندازی کرد و شهید رجایی با وجود ۲۷ روز رئیس جمهوری همچنان محبوب دلها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha