• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403061106917
  • خبرنگار : 71552

رضایی: برزیل در ست سوم نمایش خوبی داشت/ علیپوریان: مردم از والیبال نشسته انتظار طلای پارالمپیک دارند

رضایی: برزیل در ست سوم نمایش خوبی داشت/ علیپوریان: مردم از والیبال نشسته انتظار طلای پارالمپیک دارند

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: مردم از ما قهرمانی می‌خواهند و همه تلاش‌ ما نیز روی این موضوع است که قهرمان شویم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال  نشسته ایران امروز یکشنبه در دومین بازی خود در چارچوب بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ در سه ست پیاپی و با نتایج (۲۵-۱۲، ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۹) مقابل برزیل به برتری رسید. هادی رضایی سرمربی ایران در این باره اظهار کرد: برزیل به آلمان باخته بود و برای همین باید انتحاری بازی می‌کرد اما خوشبختانه ما موفق شدیم جریان بازی را مدیریت کنیم و با سرویس‌های خوبی که زدیم بازی را به سود خودمان تغییر دادیم.

وی افزود: برزیل در ست سوم واقعا خوب بازی کرد اما با شناختی که از این تیم داشتیم اجازه ندادیم دردسرساز شوند.

سرمربی والیبال نشسته در پایان اظهار کرد: در بازی با آلمان روند خوب خودمان را ادامه خواهیم داد و ان‌شاءالله به عنوان‌ صدرنشین با تیم دوم گروه نخست که مصر یا قزاقستان خواهد بود دیدار خواهیم داشت. تیم ایران به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال نشسته جهان به دنبال کسب هشتمین طلای پارالمپیک است.

علیپوریان:‌ مردم از والیبال نشسته انتظار طلای پارالمپیک دارند

به گزارش ایسنا، داوود علیپوریان کاپیتان باتجربه تیم ملی والیبال نشسته ایران نیز، اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما برزیل را در یک دیدار تدارکاتی شکست داده بودیم، اما مثل امروز نبودند و در واقع در دیدار امروز عملکرد بهتری ارائه دادند.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: این بازی برای برزیل، دیدار مرگ و زندگی بود، چون از آلمان هم باخته بود و با شکست امروز هم حذف می‌شد.

وی ادامه داد: بچه‌های ایران در این بازی عالی بودند. طبیعی بود که ست سوم کمی آنها به ما نزدیک شوند، اما در مجموع مواردی که کادر فنی می‌خواست را اجرا کردیم.

علیپوریان عنوان کرد: مردم از ما قهرمانی می‌خواهند و چیز دیگری از ما نمی‌خواهند. همه تلاش های ما نیز روی این موضوع است که قهرمان شویم و ان‌شاءالله با دعای مردم محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha