• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403061106800
  • منبع : نمایندگی سمنان

تجلیل از مربی و مدال‌آوران کاراته‌کار ورزش سمنان

تجلیل از مربی و مدال‌آوران کاراته‌کار ورزش سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان در آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرمربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی از چند بانوی مدال آور و ملی پوش ورزش استان تجلیل کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ۱۱ شهریورماه در دیدار قهرمانان و نام آوران کاراته بانوان ایران که با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، ریحانه نصیری سرمربی تیم ملی، افضلی رئیس هیات کاراته استان و جمعی از ورزشکاران و مسوولان ورزش استان در دفتر استاندار انجام شد بر حمایت از ورزشکاران مدال آور و ملی پوش استان تاکید کرد.

استاندار سمنان وعده داد: مسوولان استان از ورزشکاران موفق استان حمایت ویژه خواهند کرد.


وی بر لزوم توجه به زیرساخت های ورزشی تاکید و خاطرنشان کرد: دولت در سه سال گذشته توجه خوبی به ورزش قهرمانی و همگانی داشته است.

در این دیدار ساغر جندقی قهرمان مسابقات کاراته آسیا و الینا صفاجو نایب قهرمان مسابقات کاراته آسیا به همراه ریحانه نصیری مربی موفق تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

استاندار سمنان از قهرمانان کاراته کار و مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تجلیل کرد.

همچنین ریحانه نصیری در حاشیه این نشست در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با ابراز خرسندی از موفقیت شاگردانش در مسابقات کاراته فیلیپین گفت: مسابقات کاراته نوجوانان و جوانان آسیا در کشور فیلیپین برگزار شد و خوشبختانه دو ملی‌پوش هم استانی گردن آویز طلا و نقره این رقابت ها را کسب کردند.

وی ادامه داد: ساغر جندقی ورزشکار آینده دار هم استانی در این رقابت های نوجوانان آسیا با کسب مدال طلای آسیا بر سکوی نخست وزن منفی ۶۱ کیلوگرم ایستاد. همچنین الینا صفاجو نیز در رده سنی جوانان بازی های آسیایی به مدال نقره دست یافت.

مربی تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران گفت: این دو ورزشکار هم استانی در رقابت های آسیایی سال قبل نیز به مدال برنز مسابقات دست یافته بودند اما خوشبختانه امسال با تلاش بیشتر، به مدال خوشرنگ تری دست یافتند.

وی افزود: همچنین این دو رزمی کار هم استانی در مسابقات بین المللی روسیه نیز به مدال طلای مسابقات دست یافته بودند.

نصیری در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با رقابت های جهانی کاراته گفت: قرار است که این رقابت ها مهرماه پیش رو در ونیز ایتالیا برگزار شود و ساغر جندقی کاراته کار تیم ملی نیز به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از مسوولان استان گفت: حمایت مسوولان استان می تواند به ایجاد انگیزه بیشتر در ورزشکاران و موفقیت آنان در رقابت های آینده کمک شایانی کند.

تجلیل از مربی و مدال‌آوران کاراته‌کار ورزش سمنان

تجلیل از مربی و مدال‌آوران کاراته‌کار ورزش سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha