• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403061106709
  • خبرنگار : 50975

استاندار چهارمحال و بختیاری:

زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد واگذار شده است

زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد واگذار شده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن به مردم واگذار شده و با دادن تسهیلات و همت مردم این فرآیند انجام می‌شود.

غلامعلی حیدری امروز ۱۱ شهریورماه در حاشیه سفر به شهرستان فلارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید خدمت‌گذار و مردمی شهید رئیسی در جمع مردم و مدیران استانی و شهرستانی، اظهار کرد: در مدت سه سال گذشته قدم‌های بسیار مهمی در راستای توسعه و آبادانی کشور برداشته شد، هدف از سفر امروز نیز دنبال کردن مصوبات گذشته، بازدید میدانی از پروژه‌ها و شنیدن مطالبات مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دو سفر ریاست جمهور و دولت سیزدهم به این استان، گفت: در این دو سفر مصوبات و اعتبارات قابل توجهی در جهت توسعه استان اخذ شد، راهبرد شهید رئیسی عدالت بود و به تبع اولویت ما نیز حل مشکلات و دغدغه‌های مردم مناطق محروم است.

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص شهرستان فلارد، بیان کرد: طبق دستور شورای عدالت و برنامه‌ریزی، اولویت تخصیص اعتبارات به مناطق محروم بیشتر از سایر مناطق است.

حیدری با بیان اینکه حضور مدیران و مسئولان از بالاترین سطح برای رفع مشکلات قابل تقدیر است، اضافه کرد: مسائل و مشکلات استان از بالاترین سطح دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود، با نمایندگان مجلس عهد بسته‌ایم که بر مسائل اصلی متمرکز شویم و از پرداختن به حاشیه دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه حد نصاب جمعیت فلارد به شهرستان نمی‌رسید، افزود: با پیگیری و مطالبات این فرآیند سخت صورت گرفت و این منطقه به شهرستان ارتقا پیدا کرد که یکی از یادگاران شهید رئیسی است.

زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد واگذار شده است

۸۵ درصد ادارات در شهرستان فلارد مستقر شده‌اند

وی با اشاره به اینکه مستقر شدن ادارات در شهرستان فلارد فرآیند زمان‌بری است، گفت: ۸۵ درصد ادارات در شهرستان فلارد مستقر شده‌اند و مابقی نیز ظرف مدت زمان کوتاهی استقرار پیدا می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم بحث جاده‌های این شهرستان مطرح شد، افزود: با توجه به اخذ ماده ۲۳ در جهت جاده‌سازی، دستگاه‌ها مشغول ساخت و ساز و بهسازی و نوسازی جاده‌های فلارد هستند و تا زمانی که ماده ۲۳ برقرار باشد جاده‌سازی مناطق مختلف این شهرستان از جمله جاده امامزاده حسن نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن به مردم واگذار شده و با دادن تسهیلات و همت مردم این فرآیند انجام می‌شود.

حیدری راه‌اندازی شبکه بهداشت و درمان خدمات درمانی، بهره‌برداری از ۱۵ هکتار گلخانه در این شهرستان، پمپاژ آب گرداب سفلی، بهره‌برداری از سه واحد تولیدی و اشتغال در شهرک صنعتی،  احداث و تکمیل سه مدرسه، بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی در دو منطقه، آب‌رسانی به شهرک صنعتی، بهره‌برداری از سالن ورزشی مالخلیفه ،گازرسانی به تعداد زیادی از روستاهای امامزاده حسن، برق‌رسانی به گلزار شهدا و ... را از اقدامات دولت سیزهم دانست و گفت: تسهیلاتی نیز برای اشتغال خانگی در شهرستان فلارد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha