• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403061106674
  • خبرنگار : 71368

گزارش حسابرسی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی مترو بررسی شد

ساخت ۵۰ مجتمع ایستگاهی مترو در تهران طی ۱۷ سال

ساخت ۵۰ مجتمع ایستگاهی مترو در تهران طی ۱۷ سال

اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرسی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی متروی تهران برای سال ۱۴۰۲ را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در جریان بررسی حسابرسی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی برای سال مالی ۱۴۰۲ پس از استماع گزارش حسابرس با بیان اینکه در شهرداری با ثبات مدیریتی روبه رو نیستیم، گفت: موضوع ما بحث اساسنامه و ایرادات آن نیست اما اصل موضوع مورد غفلت واقع شده است؛ چراکه ما باید سالانه ۱۰ تا ۱۵ مجتمع ایستگاهی راه‌اندازی می‌کنیم؛ اما نبود یک برنامه مشخص برای ایستگاه‌ها و عدم شناخت دقیق از مسائل باعث شده خروجی خاصی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تقاضای ما این است که در یک جلسه مجزا موضوع را تعیین تکلیف کنیم، اظهار کرد: شهرداری سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی دارند که خروجی ندارند و ما نتوانستیم سرمایه‌گذار را جذب کنیم و منابع اعتباری را در نظر بگیریم.

در ادامه میثم نوروزیان سرپرست شرکت مجتمع‌های ایستگاهی متروی تهران نیز با حضور در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه در طول ۱۷ سال فعالیت، شرکت ۵۰ مجتمع ایستگاهی ساخته و ۳۲ مجتمع واگذار شده است، گفت: شرکت تاکنون اساسنامه نداشت و در طول چند ماه قبل اساسنامه آن تدوین شده و به دنبال نهایی‌سازی آن هستیم و هر سال تکالیفی برای شرکت برای اخذ پروانه مشخص می‌شود که ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای فروش ملک تکلیف داشتیم که ۴۰۰۰ میلیارد تومان ملک به فروش رسیده و ۸۰۰ میلیارد تومان پروانه در سال قبل اخذ شد.

وی با اشاره به مطالعات ۳۸ ایستگاه دیگر مترو در تهران، گفت: مطالعات TOD در حال انجام است و هر ساله چند مجتمع ایستگاهی را پیش‌بینی می‌کنیم تا سال ۱۴۲۰ تکلیف این مجتمع‌ها مشخص شود.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرسی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران برای سال ۱۴۰۲ را تصویب کردند.

تایید حسابرسی سازمان ورزش برای سال گذشته
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha