• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061106567
  • خبرنگار : 50037

چراغ بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در رزن دوباره روشن شد

چراغ بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در رزن دوباره روشن شد

ایسنا/همدان بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در شهرستان رزن همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون‌بر ۷۵۰۰میلیارد ریال احیا و با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

احمد شانیان مدیرکل صمت استان همدان یکشنبه ۱۱ شهریور در آئین افتتاح یک واحد صنعتی شاخص کشور با اشاره به تعطیلی این واحد صنعتی در سال گذشته، گفت: با حمایت دولت این کارخانه با واگذاری به سرمایه‌گذار جدید و صرف ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به چرخه تولید بازگشت. 

احمد شانیان افزود: این واحد صنعتی یکی از صنایع مطرح در زمینه فویل آلومینیومی در کشور و بزرگترین واحد تولیدکننده این محصول در غرب کشور محسوب می‌شود. 

وی ظرفیت تولید سالیانه این واحد را ۴۸ هزار تن برشمرد و خاطر نشان کرد: این کارخانه صنعتی با تولید ۳۰هزار تن ورق و ۱۸ هزار تن فویل آلومینیومی آلیاژی در تامین بخشی از نیاز داخلی کشور به این محصول نقش بسزایی دارد.  

شانیان اضافه کرد: در هفته دولت ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و صنفی در استان همدان با سرمایه‌گذاری ۱۸۰هزار میلیارد ریال افتتاح و راه‌اندازی شد. 

فرماندار رزن هم اظهار کرد: کارخانه تولیدات ورق و فویل آلومینیومی شهرستان رزن به عنوان یکی از چهار کارخانه بزرگ فویل آلومینیومی سطح کشور و بزرگترین کارخانه فویل آلومینیومی غرب کشور به شمار می‌رود.

علی اصغر غفاری‌آثار افزود: این واحد صنعتی پیش از تعطیلی به بیش از ۱۳ کشور دنیا از جمله آلمان، سوئد، بلژیک، استرالیا، اسپانیا و فرانسه محصولات خود را صادرات داشته است که با احیا مجدد این کارخانه افزایش تولید و صادرات به کشورهای دیگر در برنامه این واحد قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در هفته دولت ۷۷ پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون‌بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha