• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403061106544
  • خبرنگار : 71505

تأکید عضو شورای شهر بر عدم زیاده روی مناطق تهران برای تبدیل جوی‌ها و انهار در محلات به کانیوها

تأکید عضو شورای شهر بر عدم زیاده روی مناطق تهران برای تبدیل جوی‌ها و انهار در محلات به کانیوها

عضو شورای شهر تهران گفت: برای تبدیل جوی‌ها و انهار واقع در محلات به کانیوها نباید مناطق به ویژه مناطق شمالی شهر زیاده روی کنند.

به گزارش ایسنا، سید محمد آقامیری در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: در خدمتگزاری به مردم و زائران تلاش ویژه‌ای در گرمای شدید امسال صورت گرفت و امیدواریم این حضور مؤثر در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: تذکر بنده درباره اقدام کارشناسی شده در محلات مختلف است و آن هم تبدیل جوی‌ها و انهار واقع در محلات به کانیوهاست که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است. در برخی مناطق نسبت به این موضوع زیاده روی می شود و باید دقت عمل صورت بگیرد؛ چرا که در تمام محلات نمی‌توان نسخه یکسانی اجرایی کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این گزارشات در سه منطقه بررسی شده است، گفت: اینگونه نباشد که جوی‌ها جمع آوری شود و در فصل بارندگی شاهد آب گرفتگی باشیم و موجب زحمت شهروندان شود؛ لذا باید این اقدام کارشناسی شده باشد و جوی‌ها با دقت و کارشناسی تغییر ماهیت دهند.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درپی تذکر آقامیری با بیان اینکه در برخی موارد موتورسیکلت ها در این کانیوها زمین می خورند که برخی مجدداً این محدوده ها را آسفالت کرده‌اند، افزود: شاید آنچه که قبلاً وجود داشت و آب را از جوی‌های سرپوشیده عبور می‌دادند، منطقی‌تر بود.

وی با تأکید بر اینکه آمار پارک های حصارکشی شده باید اعلام شود، تأکید کرد: بنده در مورد یکی از پارک ها پرسیدم که گفتند منبعی برای درختان همان پارک ها در حال احداث است.

چمران ادامه داد: علت جابجایی دستور جلسه انحلال سازمان یادمان سازه، آماده نبودن جزئیات آن بود و ارتباطی با حضور و یا عدم حضور نایب رئیس شورا ندارد و ایشان به دلیل درگذشت خواهرشان در شورا حضور ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha