• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061106445
  • خبرنگار : 50300

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

رژیم ‌صهیونیستی روزهای آخر حیات خود را می‌گذراند

رژیم ‌صهیونیستی روزهای آخر حیات خود را می‌گذراند

ایسنا/خوزستان مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اقدامات متوحشانه رژیم صهیونیستی، گفت: این حجم از توحش رژیم صهیونیستی به معنای دست و پا زدن رژیمی است که روزهای آخر حیات خود را می‌گذراند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد مهدی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکومیت جنایات رخ داده در غزه، اظهار کرد: امام خمینی (ره) این را به ما یاد دادند که جنگ با آمریکا و اسرائیل، جنگ با مستکبران جهان است. نظام استکباری موجود، از جمله اسرائیل، خوی توحش دارند و با غیر از خود معامله انسانی نمی‌کنند. استکبار جهانی جز خود و منافع خود چیزی را نمی‌بیند و هیچ خط قرمزی برای منافع غیرانسانی قائل نیست.

وی ادامه داد: آنچه اکنون در غزه رخ می‌دهد، جنایت است و حتی اگر فردی به هیچ دین و آیینی پایبند نباشد و به حداقل‌های انسانی ملتزم باشد، می‌داند که این اتفاقات و جنایت‌ها خلاف انسانیت است و هیچ انسان آزاده و دردمندی از این اتفاقات به راحتی نمی‌گذرد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حجم از توحش رژیم صهیونیستی دست و پا زدن رژیمی است که روزهای آخر حیات خود را می‌گذراند. ساختاری که یک زمان خود را نفوذناپذیر معرفی کرده بود اما امروز نه تنها دشمنان قدرتمند و جدی رژیم صهیونیستی از جمله ایران، بلکه گروه‌های مقاومتی که در گذشته رژیم صهیونیستی حتی حاضر نبود در معادلات خود آن‌ها را جای بدهد، تل آویو را هدف قرار داده‌اند.

شفیعی عنوان کرد: چند روز گذشته حزب الله لبنان در پاسخ به شهادت برخی فرماندهان خود، قلب تل آویو را هدف قرار داد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در جهان فرو ریخت.

وی یادآور شد: این توحش رژیم صهیونیستی، نشان از دست و پا زدن‌های آخر این رژیم برای هویت خود است اما این دست و پا زدن‌های آخر نیز کاری از پیش نخواهد برد و بر اساس وعده صادق الهی و وعده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، اسرائیل روزهای پایانی خود را سپری خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha