• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403061106346
  • خبرنگار : 30058

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی خط انتقال تقویتی ۳۰ اینچ گاز اردبیل

پیشرفت ۷۰ درصدی خط انتقال تقویتی ۳۰ اینچ گاز اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از پیشرفت ۷۰ درصدی خط انتقال تقویتی ۳۰ اینچ گاز اردبیل خبر داد.

میرسعید سیدمتین شامگاه ۱۰ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استانداری اردبیل با بیان اینکه در بحث گازرسانی در دولت سیزدهم اقدامات مناسب و گسترده‌ای در سطح استان آغاز شده است، گفت: در همین راستا خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل در چهار فاز تعریف شده و شامل چلوند(گیلان) تا اردبیل، نیروگاه تا گرمی، پارس‌آباد تا گلخانه و گلخانه تا اصلاندوز است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: تاکنون یک‌هزار و ۵۴۰ روستا در سطح استان از گاز پایدار بهره‌مند شده‌اند و روستاهای اندکی نیز در مناطق کوهستانی و صعب‌العبود باقی مانده‌اند که در تلاش برای رساندن گاز به آنها هستیم.

سیدمتین تصریح کرد: مجوز اجرای مرحله چهارم این پروژه امروز ابلاغ شده است و بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای این مرحله هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری این شرکت در هفته دولت سالجاری، گفت: در هفته دولت سالجاری پروژه‌های گازرسانی به ۱۰ روستا و ۴۶ واحد صنعتی عمده و جز با اعتبار ۹۴۰ میلیارد ریال و بهره‌مندی ۲۷۳ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۳ روستا در شهرستان مشگین شهر با پوشش ۱۰۰ خانوار و حجم عملیاتی ۱۰ کیلومتر، گازرسانی به ۲ روستای شهرستان خلخال با پوشش ۱۴۳ خانوار و حجم عملیاتی ۱۶ کیلومتر، گازرسانی به ۵ روستای شهرستان بیله سوار با پوشش ۳۰ خانوار و حجم عملیاتی ۱۵ کیلومتر و گازرسانی به ۴۶ مورد صنایع عمده و خرده با حجم عملیاتی ۳۰ کیلومتر و ۱۳ مورد ایستگاه در مجموع با اعتبار ۵۹۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha