• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403061006257
  • خبرنگار : 71431

واکنش پلیس به ویدیوی برخورد نامتعارف با یک معتاد متجاهر/ توبیخ عوامل انتظامی مقصر

واکنش پلیس به ویدیوی برخورد نامتعارف با یک معتاد متجاهر/ توبیخ عوامل انتظامی مقصر

به دنبال انتشار ویدیویی از رفتار نامناسب ماموران پلیس با فردی معتاد، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از توبیخ عوامل خاطی در این ماجرا خبر داد و توضیحاتی را نیز در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در پی انتشار این ویدیو منتشر شده، آمده است: « در راستای پاکسازی نقاط آلوده مصرف موادمخدر در معابر عمومی شهر و نارضایتی شهروندان؛ واحد گشت انتظامی در تاریخ پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ قصد انتقال یکی از معتادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد را داشت که در حین انتقال، فرد متجاهر با هدف عدم انتقال به کمپ، خود را به داخل جوی آب می‌اندازد. در ادامه عوامل واحد گشت در اقدامی غیر حرفه‌ای و نامتعارف که با هدف آلوده نشدن درونِ خودرو انجام شد، قصد انتقال این فرد به صندوق عقب را داشتند.»

در پایان اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت آمده است: « پلیس پایتخت عوامل وظیفه و کادر حاضر در صحنه را توبیخ کرده است. همچنین از شهروند وظیفه شناسی که ویدئو را برای پلیس ارسال کرد، تشکر و قدردانی می‌شود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۰:۳۱

قبل از این که من معتاد بشم فکر میکردم که اینجور برخوردها باید باشه,ولی بعدش متوجه شدم که چه اشتباه بزرگی میکردم،الان تمام دردورنج این طور آدمها رو درک میکنم،من از عوامل پلیس خواهشمندم که در نحوه برخوردتون تجدید نظر کنید،به خدابدجوری تاوان پس میدید.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۰:۳۹

تا وقتی نتونیم دیدگاه جامعه رو نسبت به یه فرد معتاد عوض کنیم واین رو که معتاد بیماره مجرم نیست همین آشو همین کاسه است.اکثر بچه‌های نیروی انتظامی این قضیه رو میدونن و در برخوردشون اینکه این افراد بیمار هستن نه مجرم رو لحاظ میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۱:۲۶

این نیروی انتظامی داره شورش را درمیاره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۱:۴۱

پلیس باید همین طورقوی و محکم برخورد کند ،درتمام دنیا همین است متاسفانه منفعل شدن پلیس بخاطر فکر اشتباه بعضی از مردم ومسئولین است