• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403061006132
  • منبع : نمایندگی سمنان

اجرایی شدن ۲۸ پروژه زمین چمن برای استفاده دانش‌آموزان استان سمنان

اجرایی شدن ۲۸ پروژه زمین چمن برای استفاده دانش‌آموزان استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از اجرایی شدن ۲۸ پروژه زمین چمن برای استفاده دانش‌آموزان در این استان خبر داد و گفت: ۱۶ زمین چمن تاکنون افتتاح شده است.

سید محمدرضا هاشمی امروز (۱۰ شهریور ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان، بیان کرد: اولین نشست مشترک استانداران با وزیر آموزش و پرورش در راستای تقویت ارتباط وزارت آموزش و پرورش با وزارت کشور با هدف خدمت‌رسانی بسیار مطلوب‌تر در بحث بازگشایی مدارس‌، امری بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: هماهنگی، همدلی و وفاق ملی در عمل توسط دولت چهاردهم اثبات شده و امروز زمینه برای کار بسیار مساعد است.

هاشمی اظهار کرد: تامین کتاب، تامین فضای آموزشی و معلمان از جمله مواردی است که در راستای بازگشایی هرچه بهتر مدارس برای سال تحصیلی جدید، در سطح استان انجام شده است و هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.ژ

استاندار سمنان گفت: فضا و اقدامات به‌گونه‌ای مدیریت شده تا هیچ‌گونه نگرانی برای دانش‌آموزان و اولیا در حوزه کتب درسی، فضای آموزشی و معلمان وجود نداشته باشد و در این مسیر، تمام دستگاه‌های اجرایی همچنان مکلف به همکاری هستند.

وی ادامه داد: فضاسازی شهری و بویژه فضاسازی و آماده‌سازی فضای مدارس برای حضور پرشور، فعال و با نشاط دانش‌آموزان در مدارس در سال تحصیلی پیش رو، امری با اهمیت است.

استاندار سمنان بر لزوم توجه به ورزش مدارس تاکید و بیان کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های ورزشی، ۱۲ زمین چمن تاکنون برای آموزش و پرورش استان افتتاح شده و ۱۶ زمین چمن نیز برای افتتاح و بهره‌برداری در حال آماده سازی است.

وی همچنین گفت: با هدف پیشبرد موارد و مباحث مرتبط با آموزش و پرورش در تمامی سطوح در تمام استان، نیاز است از ظرفیت اولیا و مربیان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

استاندار سمنان افزود: نگرانی‌های خانواده دارای دانش‌آموزان اتیسم امری بسیار قابل اهمیت است که ضرورت دارد تا مراحل اجرایی احداث و تکمیل این مرکز آموزشی تسریع و برای سال تحصیلی سال جدید بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha