• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403061006028
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

دستگیری محکوم متواری در سوادکوه

دستگیری محکوم متواری در سوادکوه

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری متهم تحت تعقیب مرجع قضائی با محکومیت مالی بیش از ۳۰ میلیارد ریالی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ زیراب خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره مرجوعه قضائی از اجرای احکام مدنی شهرستان سوادکوه مبنی بر جلب و دستگیری مجلوب متواری و تحت تعقیب از یکی از استان های مرکز کشور که ۴ سال در استان های مختلف متواری بود، انجام اقدامات قانونی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ زیراب  با بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی موفق به دستگیری مجلوب متواری در عملیاتی هوشمندانه شدند.

به گزارش ایسنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مجلوب دستگیر شده، محکومیت مالی حدود ۳۰ میلیارد ریالی داشت، تصریح کرد: فرد دستگیر شده با تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۲ اراذل و اوباش در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۲ اراذل و اوباش سابقه‌دار خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: عوامل یگان امداد این شهرستان در اطلاع از فعالیت تعدادی از اراذل در سطح شهر ساری، مراتب جهت شناسایی و دستگیری نامبردگان در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: با حضور ماموران یگان امداد ساری، نامبردگان قصد فرار داشته که ماموران هر ۲ فرد متهم به مزاحمت و شرارت را دستگیر و به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ حسن زاده بیان کرد:ماموران از متهمان یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha