• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403061005967
  • خبرنگار : 30147

زبرخان میزبان زائران امام مهربانی‌ها

زبرخان میزبان زائران امام مهربانی‌ها

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار زبرخان گفت: تمام تلاش خود را در میزبانی هرچه بهتر از زائران پیاده‌ای که همزمان با دهه پایانی صفر برای رفتن به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) از این مسیر عبور می‌کنند به کار گرفته‌ایم.

سید مؤمن حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای پذیرایی و اسکان زائران پیاده بیش از ۳۰ موکب در محدوده شهرستان زبرخان توسط خیرین برپا شده است.

وی با بیان اینکه برای حدود ۲۰ موکب شرایط اسکان زائران پیاده فراهم شده است، بیان کرد: موکب‌های شهرستان پذیرایی بیش از ۱۰ هزار نفر شبانه‌روز را دارند.

فرماندار زبرخان با اشاره به اینکه موکب‌ها در مسیرهای بوژمهران به قدمگاه، قدمگاه به باغشن، مسجد اهل بیت و در پایان ایستگاه کوهستان هستند، افزود: به جز موکب‌ها در امامزاده یحیی روستای باغشن نیز امکان اسکان ۳۰۰۰ نفر در شب فراهم شده است.

زبرخان میزبان زائران امام مهربانی‌ها

وی با اعلام اینکه خدمات و پذیرایی توسط خیرین انجام می‌شود و از سوی ادارات مرتبط دولتی نیز آب مورد نیاز زائران پیاده برای شرب و شستشو فراهم شده است، بیان کرد: بهداشت و درمان، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان همه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

حسینی با بیان اینکه تا شب گذشته بالغ‌بر ۷۵۰۰ نفر از زائران پیاده در موکب‌های زبرخان اقامت داشته و یا از شهرستان عبور کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم از مدت‌ها قبل با موکب داران و مسئولین انجام شده است تا میزبانی‌ از زائرین حضرت رضا (ع) به بهترین نحو ممکن و بدون کمترین خللی صورت پذیرد.

وی در ادامه از بهره‌برداری ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد، گفت: آسفالت معابر روستایی به متراژ ۶۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان، تکمیل و بهره‌برداری بوستان تفریحی فرهنگی شهید گمنام در بازه زمانی ۸ ماه توسط شهرداری اسحاق‌آباد، بهره‌برداری از اصلاح معابر و خرید ماشین زباله و... در شهر خرو با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و کلینیک تخصصی چشم‌پزشکی در شهر قدمگاه از مهم‌ترین پروژه‌هایی بوده که در این هفته به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha