• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403061005950
  • خبرنگار : 30196

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

شاگردان گاریدو در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر توانست با با برتری ۲ بر صفر مقابل فولاد به اولین برد خود دست یابد و با ۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته به پایان رسید و با برتری سرخ پوشان و شکست آبی های پایتخت همراه بود. تا پایان هفته سوم سپاهان همچنان صدر نشین لیگ است و تراکتور و ملوان دو تعقیب کننده این تیم است. پرسپولیس و استقلال دو تیم پایتخت همچنان نتوانستند به بالای جدول بیایند و در رده پنجم و ششم حضور دارند. در این هفته مسائل و حواشی قابل توجهی رخ داد که قابل بحث است. 

هوادار ۰ - ۴ تراکتور

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

اولین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار تراکتور و هوادار در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد که با برتری پر گل تبریزی‌ها به پایان رسید. تراکتور با گل‌های تومیسو اشترکال، مهدی هاشم نژاد و امیر حسین حسین زاده توانست به پیروزی برسد. شاگردان اسکوچیچ نشان دادند که تیم هجومی هستند و در ادامه لیگ حرفی برای گفتن دارند. در حالی که هوادار میزبان این بازی بود تعداد کمی از تماشاگران آنها را تشویق می‌کردند و تنها دو ردیف از ورزشگاه به آنها اختصاص یافته بود اما در مقابل آن هواداران پرشور تراکتور تمام ورزشگاه را مال خود کردند و تعدادی هم در بیرون از استادیوم مشغول به تشویق تیمشان بودند.

تراکتور اولین فصلی است که در لیگ برتر موفق به کسب ۷ امتیاز در سه بازی می‌شود که این بسیار خوشایند در میان هواداران تبریز است. آنها در این دیدار با توجه به آنکه مهمان بودند از پیراهن اول خود استفاده کردند که مهدی رحمتی سرمربی هوادار به این موضوع اشاره کرد و عنوان کرد که داوران باید این قضیه را پیگیری کنند و او همچنان معترض به این است که چرا یک تیم نمی تواند در زمین خودش بازی کند؟ تیم هوادار در سه هفته نخست همچنان موفق به کسب پیروزی نشده و در پایین جدول حضور دارد که این مساله برای آنها نگران کننده خواهد بود. این دیدار بدون VAR برگزار شد.

مس رفسنجان ۳ - ۱ آلومینیوم

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

محرم نویدکیا در هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم قرار گرفت که توانست اولین پیروزی خود در لیگ را کسب کند و با نتیجه خوبی به این عنوان دست یافتند. در این دیدار حامد لک ستاره تیم نویدکیا بود که توانست با مهار پنالتی آلومینیوم اختلاف دو گل را نگه دارد. مس رفسنجان چند جلسه‌ای است که در تهران تمرین می کند و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است اما محرم نویدکیا سرمربی این تیم از هواداران مس درخواست که به تمرین تیم بیایند و تیمشان را تشویق کنند. 

آلومینیوم اراک هم پس از کسب دو تساوی در این دیدار طعم شکست را چشید و در رده دوازدهم قرار گرفت. مجتبی حسینی با این که بازی را یک بر یک مساوی کردند اما پس از آن دو گل دریافت کردند و یک پنالتی از دست دادند و کمی بد شانس در موقعیت ها به آورده خود داشتند. پس از برگزاری نشست خبری حسینی محمد چهرقانی مدیر رسانه‌ای این تیم گلایه‌ای داشت که در نشست اعلام کرد و گفت: باید از اتفاقاتی که کنار زمین افتاد گلایه کنیم. مربی ما هیچ صحبتی با کادر فنی تیم مقابل نکرد اما توهین‌های بدی شد. نماینده فدراسیون صد درصد این صحنه را دیده و امیدواریم دیگر این اتفاقات نیفتد. تنها حاشیه این دیدار گلایه کادر فنی آلومینیوم اراک بود.

خیبر خرم آباد ۱ - ۱ ذوب آهن 

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

اولین تساوی هفته سوم لیگ را خیبر و ذوب آهن رقم زدند. این دیدار در ورزشگاه تختی خرم آباد بدون VAR برگزار شد. شاگردان رضا مهاجری پس از برتری مقابل هوادار و شکست مقابل سپاهان که موجب اعتراض این باشگاه شد، با ذوب آهن مساوی کرد. خیبر در اولین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد خوبی تا هفته سوم رقابت‌های لیگ از خود نشان داده است. نکته قابل توجه آن است که آنتونی آکومو ملقب به تدی هافبک کنیایی این باشگاه برای فیفا دی به تیم ملی کنیا دعوت شد و این اتفاق برای باشگاه خیبر بسیار خوب است. رضا مهاجری همچنان معتقد است که تیم خیبر در ادامه لیگ بهتر می‌شود و این امید را به هوادارانشان داد که این تیم روزی هم‌سطح تیم‌های بالای جدول خواهد شد. 

ذوب آهنی‌ها تیمی هستن که در سه بازی سه امتیاز به دست آوردند. جو ورزشگاه تختی خرم آباد به گونه‌ای عجیب بود که محمد ربیعی این بازی را بسیار سخت عنوان کرد. این دیدار مانند دیگر بازی‌ها بدون VAR برگزار شد که موجب اعتراض ربیعی شد و ابراز امیدواری کرد و عنوان کرد که انتخاب VAR گزینشی نباید باشد. شاگردان این سرمربی با توجه به تساوی‌های به دست آورده عملکرد خوبی داشت و نیاز به تقویت دارد که ربیعی از مسئولان باشگاه درخواست کرد که برای جذب بازیکن اقدام کنند.

استقلال خوزستان ۱ - ۰ استقلال تهران

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

چهارمین دیدار رویارویی استقلال تهران با هم نام خوزستانی خود در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که در این دیدار شکست خورد. شاگردان نکونام حملات بسیار زیادی در روی دروازه حریفشان کردند که موفق به گل زدن نشدند. استقلال پس از تساوی در قزوین مقابل ملوان مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و این بازی برایشان سخت بود. استقلال خوزستان با استفاده از یک ضربه ایستگاهی توسط بیفوما به گل رسید و پس از آن به دفاع رفت و توانست با دفاع عالی از گل خود محافظت کند و به پیروزی برسد. جواد نکونام اولین شکست خود را در اهواز تجربه کرد. با توجه به آنکه مدیران فولاد مخالف میزبانی استقلال خوزستان در شهدای فولاد بودند پس از اصرار سازمان لیگ این بازی در آن استادیوم برگزار شد. 

تعدادی از هواداران فولاد به ورزشگاه آمدند و به بازی این دو تیم معترض شدند. در دقایق پایانی بازی یکی از بازیکنان استقلال خوزستان با رامین رضاییان درگیر شد که یک هوادار استقلالی این کار او را بی جواب نگذاشت. هوادار استقلال پس از درگیری آنها به زمین آمد و با بازیکن استقلال درگیر شد که خوشبختانه برای این بازیکن اتفاقی نیفتاد و او را از زمین بیرون کردند. جواد نکونام پس از شکست در این بازی از هواداران عذرخواهی کرد و نکونام به سوال خبرنگاران در خصوص تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران پاسخی نداد و بدون جواب نشست را ترک کرد. بوژوویچ اولین پیروزی خود را مقابل استقلال تهران به دست آورد.

سپاهان ۱ - ۰ شمس آذر

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

سپاهان در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک با VAR میزبان شمس آذر بود که به برتری یک بر صفر به پایان رسید. مورایس با تیم خوب خود توانسته حداکثر امتیازات را کسب کند و مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرد. سپاهان به دلیل وضعیت نامناسب ورزشگاه نقش جهان و بازی تیم ملی در فولاد شهر نتوانست در شهر خود میزبانی کند که منجر به اعتراض مورایس هم شد. سرمربی سپاهان راضی به برگزاری بازی ها با این شرایط نیست و از مسئولان سوال کرد که چرا زمانی که شرایط بهتر شد بازی‌ها برگزار نمی‌شود؟ در حالی که اعلام شده بود وضعیت چمن نقش جهان به دلیل آب و هوا خراب شده است، سرمربی سپاهان معتقد به این موضوع نیست و گفت که وقتی در ایفمارک رفتم، کنار ایفمارک زمین چمن سابق محل تمرین تیم‌های ملی بود که نابود شده بود. این در حالی است که دو سال پیش همین چمن را با کیفیت فوق‌العاده بالایی دیدم و فکر نمی‌کنم دلیل موضوع فقط آب و هوا باشد.

سعید دقیقی که در شرایط بحرانی هدایت شمس آذر را به دست آورد همچنان به پیروزی نرسیده است. او بازی‌های سختی را در این سه هفته داشته است و مقابل تیم هایی قرار گرفته که از بهترین بازیکنان برخوردار است. او همچنین در مصاحبه های خود از مسئولان درخواست بودجه برای جذب بازیکن کرد و به این موضوع اشاره دارد که به همراه شمس آذر به دنبال ساختن بازیکن و ارتقای بازیکنان جوان است. با توجه به آنکه دقیقی چندان بازیکن مطرح در اختیار ندارد اما لقمه گلوگیری برای تیم‌هاست و کار را برای رقبای خود بسیار سخت کرده و پیروزی مقابل این تیم دشوار است. شمس آذر در هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان قرار گرفته است.

نساجی مازندران ۰ - ۱ گل‌گهر سیرجان

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

تارتار پیروزی دیگری مقابل نساجی به دست آورد. دیدار نساجی و گل‌گهر در ورزشگاه وطنی قائمشهر بدون VAR برگزار شد که مهدی تارتار به این قضیه معترض شد. در جریان بازی هوادارانی که کنار جایگاه خبرنگاران حضور داشتند به پرتاب اشیا و بطری پرداختند. با توجه به این موضوع حمید حاج ملک داور این بازی پس از پرتاب بطری بازی را چند دقیقه متوقف کرد. عوامل اجرایی فکر می‌کردند که این عمل را خبرنگاران انجام داده اند که پس از بررسی‌های انجام شده متوجه پرتاب بطری توسط هواداران شدند.

ساکت الهامی پس از دریافت پنالتی گل‌گهر توسط لوان پولی به ناظر بازی اعتراض شدیدی کرد و این تمام ماجرا نبود پس از شکست نساجی هواداران عصبانی شدند و اعتراض کردند که این موضوع ساکت الهامی را خشمگین کرد و درگیری لفظی میان سرمربی نساجی با هواداران این تیم رد و بدل شد. گل‌گهر هم پس از بازی مقابل نساجی به دومین پیروزی خود رسید. مهدی تارتار سرمربی این تیم تاکید بر وجود VAR در تمام بازی کرد و این کار را از مهدی تاج رئیس فدراسیون درخواست کرد.

ملوان ۳ - ۱ چادرملو

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

شاگردان مازیار زارع پس از درخشش در دو بازی گذشته خود این بار چادرملو را شکست دادند. ملوان توانست این بازی در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان این دیدار باشد. رضا غندی‌پور مهاجم تیم ملی جوانان ایران یکی از مهاجمین زارع است که در دوبازی اخیر تیمش مقابل استقلال و چادرملو نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشت. نکته‌ای که وجود داشت سرمربی ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل چادرملو در نشست خبری حاضر نشد.

سعید اخباری بار دیگر طعم شکست را چشید و همچنان معترض به ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌هاست. با توجه به آنکه چادرملو فصل قبل در لیگ یک میزبان بازی‌های خود بود همچنان نتوانسته در فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری میزبانی کند. سعید اخباری سرمربی چادرملو معتقد است که چمن ورزشگاه شهید نصیری از زمین نقش جهان اصفهان هم بهتر است. وی تاکید کرد که اگر در بازی بعدی مجبورشان کنند که در زمین دیگر میزبانی کنند، فکر می‌کند که خبرهایی وجود دارد. او در کنار این موضوع همچنان به نبود VAR در بازی‌های خود معترض است و خواهان استفاده از این دستگاه در بازی‌های چادرملو بود. 

پرسپولیس ۲ - ۰ فولاد خوزستان

حاشیه‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

سرخ‌پوشان پس از دو تساوی مقابل سرمربی سابق خود یحیی گل‌محمدی به پیروزی رسید و اولین برد خود را کسب کرد. پس از بازی بازیکنان و مربیان تیم‌ها به مصاحبه پرداختند که کمیته انضباطی به سرعت یحیی گل‌محمدی و عیسی آل‌کثیر را برای ارائه دفاعیات خود در مورد مصاحبه‌های انجام داده به کمیته انضباطی فرا خواند. الکسیس گندوز دروازه‌بان پرسپولیس در سومین دیدارش کلین شیت کرد و پس از بازی پیراهن خود را به هواداری که کنار زمین روی ویلچر نشسته بود اهدا کرد. یحیی گل‌محمدی در مورد تاخیر در بازی مقابل پرسپولیس گفت که اتفاق خاصی نبود و با تصمیمی که برای جایگاه تماشاگران گرفته شد اگر اتفاقی رخ می‌داد باعث درگیری و حاشیه می‌شد.

از تیم پرسپولیس میلاد محمدی و حسین کنعانی زادگان به تیم ملی ایران و الکسیس گندوز به تیم ملی الجزایر دعوت شدند. میلاد محمدی اولین دیدار خود را مقابل فولاد انجام که عملکرد خوبی داشت. گاریدو از فیفا دی استقبال کرد و معتقد است که شرایط تیم بهتر خواهد شد. یاسین سلمانی که پس از مصدومیتش به تمرینات اضافه شده بود، همچنان در ترکیب حاضر نشده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha