• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403061005785
  • خبرنگار : 90047

اکبرپور: بیشتر حاشیه‌های استقلال از سمت باشگاه است

اکبرپور: بیشتر حاشیه‌های استقلال از سمت باشگاه است

بپسشکسوت استقلال گفت: مدیریت و کادر فنی باید تلاش کنند که دوباره استقلال وارد حاشیه نشود. تیمی برنده است که بر حاشیه غلبه و آن را خنثی کند.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر استقلال  خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از ابتدای فصل امتیاز جمع کند. با روندی که استقلال بازی می‌کند و حواشی‌ای که قبل از این دیدار برای استقلال وجود داشت، بازی دور از خانه روی انگیزه و روحیه بازیکنان تاثیر منفی داشت و سبب شد بازی خوبی برابر استقلال خوزستان به نمایش نگذارد.

وی افزود: این بازی از نظر فنی چیزی برای گفتن نداشت. البته بازیکن خارجی استقلال، کاکوتا موقعیت‌های خوبی برای تیم ایجاد کرد و یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود.

اکبرپور خاطرنشان کرد: فوتبال ما آماتور است، به طوری که قبل از بازی بیانیه صادر و تیم را وارد حاشیه می‌کنند. هر تیمی که بتواند بر حاشیه‌ها غلبه کند، قطعا عملکرد موفقی در لیگ خواهد داشت.

وی در ارزیابی از عملکرد استقلال در این فصل گفت: در طی این سه بازی چیزی از این تیم ندیدیم باید خیلی قوی‌تر و بهتر از این بازی کند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند و امتیازات را به راحتی از دست ندهد. در این ۳ بازی ۵ امتیاز از دست رفته و اگر برای قهرمانی رقابت می‌کند بعد از این با توجه به اینکه تیم‌ها هماهنگ‌تر می شوند و نسبت به هم شناخت پیدا می کنند، نباید امتیاز از دست بدهد.

بازیکن پیشین استقلال درباره تیم استقلال خوزستان نیز گفت: تیم خوبی است و تلاششان برای برد بیشتر بود و دفاع خوبی انجام می دادند و از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کردند.

وی اظهار کرد: تیم های بزرگ حاشیه های بزرگی دارند. تیمی برنده است که بتواند بر حاشیه‌ها غلبه و آن را خنثی کند. هر تیمی که وارد حاشیه شود موفق نمی شود. استقلال سال گذشته وارد حاشیه شد امسال هم حاشیه‌ها دست از سرش برنمی‌دارند، مدیریت و کادر این قدر باید باهوش باشند که حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و خودشان نیز برای تیم حاشیه درست نکنند. در این سه بازی حاشیه های زیادی برای استقلال درست شده که خیلی از حاشیه ها از سمت و سوی باشگاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۲۱:۵۴

۹۹ درصد حواشی ار نداشتن سرمربی خوب هستش