• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403061005767
  • خبرنگار : 50605

تا ۲ سال آینده تمام معابر روستایی استان اصفهان آسفالت می‌شود

تا ۲ سال آینده تمام معابر روستایی استان اصفهان آسفالت می‌شود

ایسنا/اصفهان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: با حمایت مسئولان و تداوم جریان نهضت آسفالت تا دو سال آینده تمام معابر روستایی این استان آسفالت خواهد شد و مسیر خاکی نخواهیم داشت.

غلامرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۰ پروژه آسفالت معابر روستایی با مشارکت دهیاری و بخشداری‌های استان اصفهان انجام شد که برای این کار ۲۶۰۰ تن قیر از طرف بنیاد مسکن به آنان اختصاص یافت.

وی افزود: بخشی از آسفالت معابر برای خیابان‌های جدید مصرف شد و مابقی نیز در اصلاح و بهسازی مسیرهای داخلی روستا که طی دهه‌های گذشته انجام و به مرور زمان از بین رفته بود، استفاده شد.

 به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در بازنگری طرح‌های هادی روستایی نیاز به ایجاد معبر جدید به وجود می‌آید که زیرسازی آن توسط دهیاری انجام و بنیاد مسکن در تأمین قیر همکاری دارد.

اسماعیلی یادآور شد: با توجه به توسعه زیرساخت‌های روستایی و بهبود زندگی در این مناطق، آسفالت معابر ضروری بوده و نهضت اجرای آن در سراسر استان اصفهان شکل گرفته است.

وی معتقد است با حمایت مسئولان و تداوم جریان نهضت آسفالت تا دو سال آینده تمام معابر روستایی این استان آسفالت خواهد شد و مسیر خاکی نخواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به ضرورت توجه به زیرساخت‌های روستایی اشاره و اظهار کرد: تأمین نیازهای مردم برای زندگی در روستاها باعث شده تا از نظر امکانات شاهد جهش خوبی باشیم و این موضوع بر مهاجرت از شهر به این مناطق اثر داشته است.

اسماعیلی احداث مسکن در مناطق روستایی و کمک به مقاوم‌سازی و بهسازی آن را از دیگر موضوعات حمایتی برای روستانشینان اعلام و خاطرنشان کرد: برای تداوم خدمت‌رسانی به مردم باید ظرفیت‌های مختلف را به کار گرفت و شرایط زندگی را تسهیل کرد.

وی افزایش سقف تسهیلات برای احداث و مقاوم‌سازی مسکن روستاییان را یک فرصت دانست و افزود: همین موضوع بر ماندگاری در روستا و تأمین نیاز احداث خانه این دسته از مردم را فراهم کرده که باید متناسب با تورم به چنین نیازهایی توجه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۱۳:۰۳

اگه وقت کردین معابر وکوچه های اصفهان را هم با پول عوارضی که میگیرین اسفالت کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۱۷:۱۴

احسنت

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۷:۱۶

باسلام ب شهردار اصفهان و خمینی شهر.‌‌‌‌‌بارها کامنت و هیچ توجهی نکردید آدرس کامل مینویسم. ‌خمینی شهر ارغوان مجتمع مجلسی از کیفیت آسفالت زیر صفر پدرومادر و کودکان دلبند ما ب شدت می‌خورند زمین وبا آسیب جدی با ۵۰ تاپله .آسانسور ندارد رسیدگی کنید😭😭