• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403061005562
  • خبرنگار : 50589

پیشکسوت تراکتور:

اسکوچیچ می‌داند از تیمش چه می‌خواهد

اسکوچیچ می‌داند از تیمش چه می‌خواهد

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور می‌گوید دراگان اسکوچیچ نوع خواسته‌اش از این تیم را می‌داند.

مجتبی ترشیز در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل هوادار اظهار کرد: تراکتور در دو بازی اخیر سراسر هجومی ظاهر شده است. قبل از آغاز فصل هم به تراکتورِ امسال خوشبین بودم. از دو بازی اخیر لذت بردم؛ خصوصاً مقابل پرسپولیس که بر خلاف روند بازی و موقعیت های متعدد تراکتور، با نتیجه مساوی به پایان رسید.

او ادامه داد: تراکتور ضدحملات متعددی با حضور پرتعداد نفراتش بر روی دروازه حریف ایجاد می‌کند. تنوع تاکتیکی تراکتور در ایجاد موقعیت‌ها، نشان دهنده وجود برنامه و ایجاد زوج سازی های متعدد در نقاط مختلف زمین است.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اهمیت امتیازات ابتدای فصل گفت: تراکتور تا اینجای کار سخت گل خورده و نباخته است. معتقدم میانگین چهار امتیاز به ازای دو بازی، تیم را به قهرمان می‌رساند؛ از طرفی بقیه مدعیان خانه به دوش هستند و این یک امتیاز مثبت برای تراکتور در جهت جمع آوری امتیازات هفته های ابتدایی محسوب می‌شود.

او راجع به حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور گفت: این سرمربی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فرهنگی شناخت کاملی نسبت به فوتبال ایران دارد. اسکوچیچ نوع خواسته‌اش از تیم را می‌داند و بر این اساس تیمش را روانه میدان می‌کند.

ترشیز گفت: تراکتور این فصل گردن کلفت است. برخلاف فصول گذشته که تعداد معدودی از بازیکنان خارجی این تیم از کیفیت ایده آل برخوردار بودند؛ بازیکنان خارجی جذب شده در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات این فصل، همگی از کیفیت مناسبی برخوردارند. تراکتور در نیمکت هم از بازیکنان باکیفیتی بهرمند است.

پیشکسوت تراکتور بیان کرد: هواداران تراکتور لایق کسب پاداش قهرمانی در پایان فصل هستند. البته معتقدم تراکتورِ این فصل در بدترین حالت هم قهرمان می‌شود و اگر این اتفاق نیفتد؛ باید مسائل غیرفنی را مورد بررسی قرار داد، چرا که تراکتور این فصل، تیم کاملی است و هر بازیکنی آرزو دارد که در این تیم بازی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۷:۰۵

خخخخخخخح.قهرمانی خخخخخخ آدم از خنده می میره