• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403060905476
  • خبرنگار : 71518

گاریدو: پرسپولیس برای بردن بازی می‌کند/ از فیفا دی استقبال می‌کنیم و بیش‌تر کار خواهیم کرد

گاریدو: پرسپولیس برای بردن بازی می‌کند/ از فیفا دی استقبال می‌کنیم و بیش‌تر کار خواهیم کرد

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم‌های بزرگ برای بردن سختی می‌کشند. این پیروزی برای ما ارزشمندتر است زیرا توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم و اصلا راحت نبود.

به گزارش ایسنا، خوآن کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از پیروزی پرسپولیس برابر فولاد اظهار کرد: به تیمم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم شایسته این برد بودیم و برای آن جنگیدیم.

او ادامه داد: طبیعی است که سختی‌هایی داشتیم و همه باید بدانیم که همه بازی‌ها سخت است. بازیکنان ما باید بدانند که وقتی با تلاش به پیروزی برسیم، آن‌ها سختی‌هایی کشیده‌اند. چیزی به ضرر تیم است این است که بدانیم بردن راحت است و باید در دقیقه ۱۵ برنده شویم. تیم‌های بزرگ برای بردن سختی می‌کشند. این پیروزی برای ما ارزشمندتر است زیرا توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم و اصلا راحت نبود. نیمه نخست برای ما سخت بود و بازی برای‌مان سخت شده بود. با توجه به این سختی‌ها، فهمیدیم که می‌توانیم خود را به محوطه آن‌ها برسیم و به آن‌ها گل بزنیم. سه یا چهار موقعیت گل در نیمه اول داشتیم که اگر هر کدام از آن‌ها گل می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. فولاد از بالا ما را پرس کرد. ما به بازی مسلط بودیم و این موضوع به ما کمک کرد. بازیکنانی که در نیمه دوم اضافه شدند هم به ما فضا دادند و گل دوم را به ثمر رساندیم. به نظرم شایسته این برد بودیم که قطعا به تیم اعتماد به نفس می‌دهد و برای این که روند خوبی داشته باشیم خیلی کمک می‌کند.

سرمربی سرخپوشان درباره غیبت یاسین سلمانی در ترکیب پرسپولیس گفت: چیزی برای گفتن ندارم. ۱۱ بازیکن به میدان رفتند و چهار بازیکن تعویضی داشتیم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و بیش‌تر بازیکنان حق دارند که بازی کنند. کسانی که استحقاق داشته باشند، در طول فصل به میدان می‌روند. باید قانونی گذاشته شود تا درباره بازیکنانی حرف بزنیم که بازی کرده‌اند، نه کسانی که بازی نکرده‌اند. از ترکیب ۲۷ نفره می‌توانم درباره ۱۲ بازیکنی صحبت کنم که بازی نکرده‌اند؟

گاریدو از عملکرد تیمش به شدت رضایت داشت و ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که برای بردن بازی می‌کند و روحیه برنده ایجاد کرده است. بازیکنان و سرمربیان پرسپولیس، این روحیه بردن را دارند. برای این که سرمربی پرسپولیس شوید، باید روحیه پیروزی را انتقال بدهید، عملکرد خوبی داشته باشید و تیم سازماندهی دفاعی و هجومی خوبی داشته باشد.

او درباره این که تمایل دارد تیمش هجومی بازی کند یا تدافعی؟ گفت: باید ببینیم چگونه دفاع کنیم و بیش‌تر اوقات به این فکر کنیم که چطور حمله کنیم. به همین خاطر به بازیکنان باکیفیت نیاز داریم. همه بازیکنان تلاش می‌کنند به میدان بروند و بهترین عملکرد را داشته باشند. در شروع پیش‌فصل تیم کاملی نبودیم. حالا تیم خوبی داریم و بازیکنان با تیم جلو می‌روند. از فیفا دی استقبال می‌کنیم و بیش‌تر کار خواهیم کرد.

او درباره این که ترکیب پرسپولیس شب قبل از بازی در فضای مجازی لو رفته بود، گفت: این مساله را ندیدم و نظری ندارم.

گاریدو یک بار دیگر درباره انگیزه تیمش صحبت کرد و افزود: پرسپولیس همانند همیشه انگیزه زیادی دارد. کنار همه افرادی که در تیم هستند، هر روز برای پیروزی در بازی پیش رو تلاش می‌کنیم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل داریم و تلاش می‌کنیم همیشه بجنگیم. در پیش‌فصل تلاش کردیم و برخی بازیکنان، فرصت کمی برای تمرین کنار ما داشتند.

او درباره زمان آمادگی کامل بازیکنان تیمش همچنین گفت: برای جا افتادن در تیم به تمرینات و بازی‌های زیادی نیاز دارید. می‌گفتند شروع سختی خواهیم داشت و کارمان سخت بود. بازیکنان رفته‌رفته به تیم اضافه می‌شدند و باید هماهنگ می‌شدیم. از سرمربی توقع برد می‌رود و سرمربی هم تلاش خود را کرد. الکسیس گندوز یک هفته قبل از شروع لیگ به ما اضافه شد و میلاد محمدی همین هفته به تمرینات پیوست. روند مناسبی داریم و این پیروزی کمک می‌کند این روند را بهتر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha