• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060905473
  • خبرنگار : 50228

در مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی چه گذشت؟

در مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی چه گذشت؟

ایسنا/خوزستان مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک با دو درخواست از سوی این ورزشکار همراه بود.

مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک پاریس امروز با حضور نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش خوزستان، امام جمعه و فرماندار دزفول و نیز جمعی از مسوولان شهری در خانه این ورزشکار برگزار شد.

در مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی چه گذشت؟

پاپی‌زاده: باید اسماعیلی‌ها پرورش پیدا کنند

به گزارش ایسنا، عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با قدردانی از خانواده اسماعیلی، اظهارکرد: یک مدال طلا در تاریخ ورزش دزفول ثبت شد و باید فرایندی را طراحی کنیم که سعید اسماعیلی‌های دیگری کشف و پرورش پیدا کنند.

وی تاکید کرد: اسماعیلی نباید اشباع شود و ما مسوولان هم باید پیگیر باشیم.  یکی از برنامه های جدی ما باید شکل دهی زیرساخت های ورزشی باشد. ضمن این که باید بگویم با یک استعداد شگفت انگیز در فوتبال در مناطق روستایی مواجه ایم و این در حالی بود که در گذشته زمین فوتبال نداشیم ولی بیست سی زمین چمن احداث شد و در حوزه ورزش قهرمانی کشتی هم باید برنامه ریزی این چنینی کنیم و باید با استفاده از بخش دولتی و خصوصی سالن احداث کنیم که حتما صحبت های لازم را با آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خواهیم داشت.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: اسماعیلی اکنون یک الگوی خوب برای خردسالان و نوجوانان دزفول است و باید از این فضا جهت الگوسازی استفاده کنیم و البته بار مسوولیت سعید اسماعیلی نیز بیشتر خواهد شد. باید روی فضای تبلیغاتی کشتی کار کنیم. باید یک باشگاه با برند اسماعیلی و مربی اش ارقش داشته باشیم. باید از اسماعیلی حمایت کنیم تا نفرات دیگر هم انگیزه بگیرند. همچنین انتظار داشتیم ارقش مربی اسماعیلی هم همراه او در المپیک باشد و این موضوع را به آقای دبیر گفتم. ان شاالله به ارقش مربی اسماعیلی هم توجه شود.

او بیان کرد: در دوره قبلی که نماینده بودم، احداث دهکده المپیک دزفول در کنار پل چهارم مدنظر بود تا در طول سال میزبان اردوهای تیم های ملی از جمله کشتی یا قایقرانی باشیم. الان هم به این دهکده نیاز داریم.

در مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی چه گذشت؟

بنی‌تمیم: از اسماعیلی به عنوان الگو باید نگهداری شود

حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: از خانواده این ورزشکاران برای تحویل چنین پهلوانانی تقدیر می‌کنم. اسماعیلی کاری کرد کارستان و با رشادت و شیردلی به مدال طلا رسید. خوزستان در المپیک پاریس سه مدال گرفت که باعث افتخار است.

او گفت: پیک ورزش، المپیک است که موفقیت در این میدان جز با توکل بر خدا و تلاش ورزشکار و خانواده هایشان رقم نمی خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تمجید از رفتار و منش پهلوانی کشتی گیران ملی پوش خوزستانی، عنوان کرد: همه می گویند کشتی گیران خوزستانی خاص هستند و اتکا آن ها به خدا و ائمه اطهار جزو خصیصه های اخلاقی آن ها است. امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد. ضمن این که این موفقیت ها مسئولیت ما مسوولان را هم سخت تر می کند و باید شرایط بهتری را برای قهرمان پروری فراهم کنیم.

بنی تمیم بیان کرد: اسماعیلی یک نخبه و الگو شده است و باید از او نگهداری شود و باید زندگی حرفه ای داشته باشد و مدال آوری اش تداوم داشته باشد.

او با بیان این که حق خوزستان داشتن سرمربی خوزستانی در تیم های ملی کشتی فرنگی است، افزود: باید در این زمینه مطالبه گر باشیم و باید کمک کنیم کشتی خوزستان به حق خود برسد.

در مراسم تجلیل از سعید اسماعیلی چه گذشت؟

درخواست اسماعیلی از مسوولان چه بود؟ 

همچنین سعید اسماعیلی با قدردانی از حضور مسولان در شهر دزفول، اظهارکرد: خانه کشتی فعلی شهر دزفول قابلیت دسترسی برای همه علاقه مندان به کشتی را ندارد و نیاز داریم در منطقه ای که من حضور دارم و استقبال از کشتی بسیار خوب است، یک خانه کشتی احداث شود.  همچنین درخواست می کنم مساله اشتغال آقای ارقش مربی ام در شهر دزفول حل شود.

درخواست امام جمعه برای ساخت سالن کشتی به نام اسماعیلی

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور امام جمعه دزفول هم گفت: در خواست ما این است یک خانه کشتی به اسم سعید اسماعیلی راه اندازی شود تا کشتی گیران بیشتری زیر نظر اسماعیلی تربیت شود چون او توانمند است و کشتی در دزفول نیز پتانسیل خوبی دارد. ان شاءالله این قهرمانی زمینه ساز قهرمانی های دیگر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۰:۲۲

از طرف بچه ها مسجدسلیمان. بهت میگم جاوید باد اسماعیلی قهرمان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۱:۰۴

چه عجب . ایرانی باشی و برای خودت چیزی نخواهی یعنی امیدوار شدن به این ملت . شعور از تربیت خانواده و ذات انسان ها نشات می‌گیرد نه جغرافیایی شهر یا لهجه و موقعیت مالی و اجتماعی.به فکر بچه ها و استادش هست.نه خودش. آفرین .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۱:۴۲

درود برشرف تون

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۱۵:۱۱

درود بر اصالت و ذات خوب، برای خودش چیزی نخواست،