• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060905471
  • خبرنگار : 50593

گفت‌وگوی ایسنا با رتبه ۷ کنکور علوم تجربی:

علی خلیلی: هدفم کسب رتبه تک رقمی بود/ روزانه ۱۱ ساعت درس می‌خواندم

علی خلیلی: هدفم کسب رتبه تک رقمی بود/ روزانه ۱۱ ساعت درس می‌خواندم

ایسنا/مازندران علی خلیلی تیرتاشی که رتبه ۷ کنکور سراسری علوم تجربی را کسب کرد با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدفم تلاش کردم و حمایت سیستم آموزشی و خانواده را با خود داشتم، اظهار کرد: دانش آموز سمپادی بودم و در مدرسه شهید بهشتی ساری تحصیل می‌کردم.

کنکوری موفق رشته تجربی در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: از ابتدای تحصیل از دانش آموزان خوب مدرسه بودم و برای موفقیت تلاش می‌کردم از سال دهم توجه بیشتری به کنکور داشتم

خلیلی با بیان این نکته که در وقت صرفه‌جویی می کردم و وظیفه‌ای جز درس خواندن نداشتم، تصریح کرد: مطمئن بودم که رتبه تک رقمی کسب می‌کنم.

این کنکوری موفق یادآور شد: خودم را درگیر کلاس کنکوری نکردم اما مطالعه را به صورت مداوم داشتم.

علی خلیلی معدل سال ۱۲ را ۱۹.۹۰ اعلام کرد و افزود: وظیفه ما تا ۱۸ سالگی درس خواندن است و غیر از این کاری نداریم پس باید خوب درس بخوانیم.

هدف پسرم رسیدن به رتبه تک رقمی بود

میترا باقری مادر این کنکوری موفق از شهرستان ساری درباره موفقیت پسرش به خبرنگار ایسنا، گفت: موفقیت پسرم را مدیون سیستم آموزشی مدرسه از اول ابتدایی تا سال ۱۲ هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت خانواده در موفقیت فرزند بی تاثیر نیست، افزود: پسرم بسیار پرتلاش و ساعی است و هدفش رسیدن به رتبه تک رقمی بود.

باقری که از پرستاران یکی از بیمارستان شهرستان ساری است، تصریح کرد: علی از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب درس می‌خواند و در این بین تایم‌های استراحت هم برای خودش درنظر گرفته بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرزند شما از کلاس کنکور و مشاوره و غیره هم برای تکمیل دروس مدرسه استفاده کرده است، گفت: برای فرزندم آرامش را فراهم کردم. وارد بازی مافیای کنکور نشدیم. خودش را با خودش مقایسه می‌کردیم آنهم بر اساس آزمون‌هایی که شرکت می‌کرد.

باقری با بیان اینکه تمام تمرکز پسرم روی کتاب درسی بود و از سیستم آموزشی آنلاین هم استفاده می‌کرد تا در وقت صرفه‌جویی شود، یادآور شد: به خواسته پسرم احترام گذاشتم در زمینه آموزش چیزی برایش کم نگذاشتیم.

وی با بیان اینکه شغل همسرم آزاد است و در حمایت از پسرمان چیزی کم نگذاشت، خاطرنشان کرد: رابطه پدر و پسر خوب و صمیمی است اما همسرم به من و علی اعتماد و ایمان داشت که در این مسیر موفقیت حاصل می‌شود.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا نظر شما در انتخاب رشته تحصیلی پسرتان تاثیر دارد، گفت: انتخاب علی پزشکی تهران است اما در کدام رشته ادامه تحصیل دهد هنوز به تصمیم دقیقی نرسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۹:۱۵

سلام تبریک میگیم به علی آقا که باعث افتخار هم خانواده و هم مدرسه و استان شد انشالله همیشه موفق باشه بی شک هر کی زحمت بکشه نتیجه زحماتش رو میگیره فقط یه سوال دارم یعنی کلاس کنکور نرفتن یا دوران دبیرستان هیچ کلاسی نرفتن ؟