• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403060905431
  • خبرنگار : 71460

تقابل یونایتد و مورینیو در لیگ اروپا

تقابل یونایتد و مورینیو در لیگ اروپا

با قرعه‌کشی لیگ اروپا سرنوشت تیم‌های حاضر در دور گروهی مشخص شد.

به گزارش ایسنا، مورینیو که در سال ۲۰۱۷ هدایت یونایتد قهرمان را بر عهده داشت و با این تیم فاتح لیگ اروپا شد، تابستان امسال به استانبول رفت. حالا او فرصت تقابل با یونایتد را خواهد داشت. شیاطین سرخ هم‌چنین در اولدترافورد به مصاف گلاسکو رنجرز خواهد رفت و با پورتو در پرتغال دیدار خواهند داشت.

مانند لیگ قهرمانان اروپا، یوفا فرمت رقابت‌ها را اصلاح کرده و مسابقات را به ۳۶ تیم گسترش داده است.

با فرمت جدید و سیستم قرعه کشی، هر تیم برابر هشت حریف مختلف - چهار مسابقه در خانه و چهار مسابقه خارج از خانه - قرار می گیرد.

تیم‌های یک لیگ نمی‌توانند مقابل یکدیگر قرار بگیرند و هر باشگاه نمی‌تواند با بیش از دو تیم از یک کشور بازی کند و در نهایت هشت تیم برتر مستقیماً به مرحله یک هشت نهایی صعود می‌کنند.

قرعه کشی لیگ اروپا:

منچستریونایتد: رنجرز (خانه)، پورتو (خارج از خانه)، پائوک (خانه) فنرباخه (خارج از خانه)، بودو گلیمت (خانه)، ویکتوریا (خارج از خانه)، توئنته (خانه)، استوابخارست (خارج از خانه)

تاتنهام: رم (خانه)، رنجرز (خارج از خانه)، آلکمار (خانه)، فرنسواروس (خارج از خانه)، قره باغ (خانه)، گالاتاسرای (خارج از خانه)، الفسبرگ (خانه)، هوفنهایم (خارج از خانه)

آژاکس: لاتزیو (خانه)، اسلاویا پراگ (خارج از خانه)، ماکابی (خارج از خانه)، رئال سوسیداد (خارج از خانه)، گالاتاسرای (خانه)، قره باغ (خارج از خانه)، بشیکتاش (خانه)،  ریگاس (خارج از خانه)

رم: فرانکفورت (خانه)، تاتنهام (خارج از خانه)، براگا (خانه)، آلکمار (خارج از خانه)، دینامو کیف (خانه)، یونیون  (خارج از خانه)، اتلتیک (خانه)، الفسبرگ (خارج از خانه)

لاتزیو: پورتو (خانه)، آژاکس (خارج از خانه)، رئال سوسیداد (خانه)، براگا (خارج از خانه)، لودوگورتس (خانه)، کیف (خارج از خانه)، نیس (خانه)، توئنته (خارج از خانه)

رنجرز: تاتنهام (خانه) منچستریونایتد (خارج از خانه)، لیون (خانه)، المپیاکوس (خارج از خانه)، یونیون (خانه)، مالمو (خارج از خانه)، بخارست (خانه)، نیس (خارج از خانه)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha