• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403060905363
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

دولت برای خدمت‌رسانی به مردم شب ‌و روز نشناسد 

دولت برای خدمت‌رسانی به مردم شب ‌و روز نشناسد 

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت جدید باید برای خدمت‌رسانی به مردم شب ‌وروز نشناسد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز(۹شهریور) در خطبه های نمازجمعه کرمانشاه، با بیان اینکه دکتر پزشکیان چه در شعارهای انتخاباتی خود و چه پس از رای آوردن رسما اعلام کرده اند که معیارشان برای مملکت داری برنامه هفتم توسعه و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، ابراز امیدواری کرد، با کار و تلاش مضاعف دولت شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

غفوری تاکید کرد: رئیس جمهوری و دولت جدید باید برای خدمت‌رسانی به مردم شب ‌و روز نشناسند و تمام وقت پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به توصیه های مقام معظم رهبری به هیئت دولت داشت و ابراز امیدواری کرد: در سایه رعایت این توصیه ها شاهد قرار گرفتن ایران اسلامی در مسیر پیشرفت بیشتر باشیم.

وی ادامه داد: رهبری تاکید کردند همه باید از مسئولین حمایت کنند، لذا همه باید حمایت تمام  عیار از مسئولین داشته باشیم تا دولت بتواند برنامه های توسعه‌ای خود را به خوبی پیش ببرد.

وی سپس با اشاره به ظرفیت های کم نظیر استان کرمانشاه در حوزه های مختلف، گفت: تا به حال از ظرفیت‌های استان آنطور که باید استفاده نشده، لذا دولت باید برای کرمانشاه یک برنامه ویژه تدوین کند تا چالش هایی که از دوران پیروزی انقلاب به خصوص در دوران دفاع مقدس همچون زخمی کهنه بر پیشانی استان مانده، رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت روشنگری در مورد چهره پلید منافقین، گفت: یادمان باشد که در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم که دست داشتن منافقین در این ترورها نباید فراموش شود.

وی تاکید کرد: باید مکرر در مورد چهره واقعی منافقین وجنایت های آنها در حق مردم روشنگری شود تا جامعه به خصوص جوانانمان فریب منافقین را نخورند.

وی با بیان اینکه در آستانه مناسبت های دهه آخر صفر هستیم، از همه مردم خواست با برنامه ریزی برای حضور در مجالس عزاداری ‌و نیز برپایی روضه‌های خانگی در جهت بهره گیری معنوی از دهه پایانی ماه صفر برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha