• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403060905361
  • منبع : بازار

هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد

هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای با حضور هیات عامل و مدیران ستادی اظهار داشت: همزمان با استقرار دولت چهاردهم، آقای دکتر میدری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جایگاه راهبری وزارتخانه قرار گرفته اند، اولین جلسه شورای معاونین برگزار شد، وزیر محترم تسلط و اشراف کامل به مسائل اجتماعی و اقتصادی وزارتخانه دارند و چند سرفصل مهم از جمله امورات بازنشستگان ،صندوق ها، اقتصاد و اشتغال را در اولویت قرار داده اند.

وی افزود: همه ارکان وزارتخانه و دستگاه های تابعه این وظیفه و تکلیف را بر عهده دارند تا در شفاف سازی ،تبیین اقدامات و حمایت از راهبردها و سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام لازم را داشته باشند تا تدابیر و برنامه های مهم دولت و وزیر محترم برای ارتقای سطح رفاه مردم به نحو مناسبی اجرایی شود.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: مطابق رهنمودها و تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش واحدهای روابط عمومی دستگاه ها در تبیین و اطلاع رسانی و شفافیت حائز اهمیت است و اقدامات روابط عمومی جایگاهی مهم در پیشبرد برنامه های اجتماعی و اقتصادی وزارتخانه دارد.

شیخ حسینی تاکید کرد: هفته دولت و متعاقب آن هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریور ماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد، این مناسبت فرصتی برای تبیین عملکرد و خدمات ارزنده بانک و معرفی اقدامات ، دست آوردها، محصولات و طرحهای بانک می باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: شهریور ماه مقطع زمانی مهم سال برای عملکرد بانک است، این بانک گزارش مناسبی در مجمع سالیانه ارائه داد و بانک در پی تداوم روند بهینه رشد و ارتقای شاخص ها در سال جاری است. اهداف بانک طی پنج ماهه ابتدایی در پرداخت تسهیلات و بخش مصارف تا حد بالایی محقق شده بود و در بخش منابع نیاز به تلاش بود که طی مدت اخیر با تلاش مدیران و همکاران در صف و ستاد شاهد هستیم که به لحاظ تجهیز نیز عملکرد در مسیر رشد و بهبود قرار گرفته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha