• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060905334
  • خبرنگار : 50093

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی و خدماتی مشهد

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی و خدماتی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران در دهه آخر صفر نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نیز تشدید شده است.

سید جواد موسوی، امروز جمعه ۹ شهریور ماه، در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار کرد: ستاد و قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائران دهه آخر صفر فعالیت شبانه‌روزی خود را از چند روز قبل آغاز کرده و تا ۱۷ شهریور ماه نیز این خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ادامه دارد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و زائرسراها آمادگی کامل برای پذیرش زائران را دارند.

موسوی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ در سطح ملی زیر مجموعه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعال است و شهروندان برای ثبت شکایت، دریافت اطلاعات تاسیسات و جاذبه‌های گردشگری کشور، اطلاعات آب و هوا و ... با این شماره تماس بگیرند. همچنین زائران دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) برای رفع نیاز اسکان و مشکلات خود به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ تماس بگیرند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اسکان و پذیرایی از زائران در دهه آخر صفر گفت: زائران پیاده قبل از ورود به مشهد ثبت‌نام می‌شوند و در مکان‌هایی که از قبل برنامه‌ریز شده اسکان داده می‌شوند.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران در دهه آخر صفر نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نیز تشدید شده است.

موسوی افزود: با توجه به تاکید استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین استان، از ظرفیت بخش خصوصی و تشکل‌ها برای نظارت بر خدمات رسانی به زائران استفاده شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha