• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403060905265
  • خبرنگار : 50629

امام جمعه گرگان:

همه برای موفقیت دولت به میدان بیایند/ فرهنگ وقف باید فراگیر و به‌روز شود

همه برای موفقیت دولت به میدان بیایند/ فرهنگ وقف باید فراگیر و به‌روز شود

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: همه ظرفیت های کشور باید برای کمک به دولت و رفع مشکلات مردم به میدان بیایند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی بر ضرورت بهره مندی از روزهای باقیمانده ماه صفر و ارتباط قلبی با خاندان اهل بیت (ع) تاکید کرد و ادامه داد: وجود مبارک مضجع شریف امام رضا علیه السلام در ایران اسلامی نعمت و برکت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه در هفته پیش رو روز وقف را به عنوان یک سنت حسنه و الهی خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز نیازمند آن هستیم تا این سنت را به صورت فراگیر در سرتاسر کشور و با توجه به اولویت های به روز کشور اعم از آموزش، پژوهش، تربیت و .... گسترش بیشتری دهیم.

مبارزه با استکبار و استعمار در جان جوانان ماست

نورمفیدی با تاکید بر اینکه سالروز مبارزه با استعمار انگلیس یادآور دلاورمردی بزرگ مردانی همچون رئیسعلی دلواری است، ادامه داد: مردم کشور ما استقلال و آزادی خود را مرهون دلاورمردی و شهامت جوانان پاک میهن هستند که در سال‌های متمادی به پیشگامی روحانیت متعهد و مرجعیت با استکبار و استعمار مبارزه کرده و پس از وقوع انقلاب نیز این مسیر پرافتخار را در سایه هدایت های امامین انقلاب ادامه دادند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیئت دولت، خاطرنشان کرد: دولت باید برای رفع مشکلات مردم به سرعت چاره اندیشی کرده و همه مردم و مسئولان در قوای مختلف موفقیت دولت را موفقیت خود دانسته و برای آن با جدیت تلاش کنند.

گفتنی است پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگان، مهندس سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان به مناسبت هفته دولت در سخنانی به بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha