• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403060805015
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ زنی۳۶پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان دنا

افتتاح و کلنگ زنی۳۶پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان دنا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی ۳۶ پروژ در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.  

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنج شنبه هشتم شهریور ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر سی سخت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر و شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش و هشت سال دفاع مقدس و همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.  

وی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های شهرستان دنا به نمایندگی از دیگر پروژه های این شهرستان گفت: به مناسبت هفته دولت در این شهرستان ۳۶پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

هاشمی عنوان کرد: از این تعداد ۳۵ پروژه با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان افتتاحی و یک پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان کلنگ زنی است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده و یا در نظر گرفته شده برای این تعداد پروژه را افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

همچنین محمد بهرامی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مراسم افتتاح این طرح‌ها بر تکمیل و بهره برداری طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان با تخصیص اعتبار تاکید کرد.

وی افزود: در پروژه های جدید باید اولویت های مردم مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، پارسا شعبانی، فرماندار شهرستان دنا نیز آسفالت راه اصلی اصفهان به یاسوج در مسیر سی سخت همراه با زیرگذر و رو گذر، چمن مصنوعی، ۱۱ طرح برق رسانی شامل تقویت و اصلاح شبکه برق با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، طرح پرورش مرغ تخم گذار، احداث سایت‌های ایرانسل و همراه اول را از جمله پروژه‌های افتتاحی این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha