• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060805007
  • خبرنگار : 50042

استقبال ۴۱۶ گیمر گیلانی از نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

استقبال ۴۱۶ گیمر گیلانی از نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

ایسنا/گیلان مدیر استانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گیلان گفت: بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با حضور ۴۶۱ گیمر جوان گیلانی در روزهای ۶، ۷ و ۸ شهریورماه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

محمد وفاجوی دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، اظهار کرد: نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در دو بخش حضوری و آنلاین در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه بخش حضوری این دوره شامل بازی «فیفا ۲۴»  با کنسول ps۴ و بازی «کوییز» (برنامه مبتنی بر اندروید) است، افزود: در بخش بازی‌های آنلاین نیز امسال ۲۰ عنوان توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیر استانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گیلان شعار نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را «سرگرم آموزی» عنوان کرد و گفت: بخش حضور مسابقات طی روزهای ۶ الی ۸ شهریورماه در تالار مرکزی رشت در حال برگزاری بوده، هدف از برگزاری این مسابقات ترویج بازی سازی و حمایت از بازی سازان ایرانی و همچنین آشنایی گیمرها با صنعت جذاب بازی‌های رایانه‌ای است.

استقبال ۴۱۶ گیمر گیلانی از نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

دیانتی با بیان اینکه امسال در بخش حضوری ۴۶۱ نفر ثبت‌نامی داشتیم، تصریح کرد: گیلان بعد از استان تهران بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌های را در این جام داشته است، سال گذشته در هشتمین دوره جام بازی‌های ویدئویی پرهام همرنگ، گیمر گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی در سطح کشور شد.

وی بیان کرد: نوع چینش مسابقات نهمین دوره جام بازی‌های ویدیویی در کلاس جهانی بوده و بدون اغراق تنها استانی هستیم که در این سطح مسابقات را اجرا می‌کند، پس از اتمام مسابقات استانی ۸ نفر به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

استقبال ۴۱۶ گیمر گیلانی از نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

مدیر استانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گیلان گفت: جام بازی‌های ویدیویی و موبایلی معروف ایرانی نیز به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت baazico.ir در آن‌ها ثبت‌نام و در مسابقات آنلاین شرکت کنند.

به زودی علاوه بر برگزاری مسابقات، با کمک انستیتو ملی بازی سازی ایران کمپ بازی سازی رایگان را با هدف آموزش بازی سازی در استان برگزار می‌کنیم که جزئیات آن متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha