• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060804922
  • خبرنگار : 50093

فرماندار مشهد:

تشدید نظارت بر بازارهای اطراف حرم رضوی/ برای تامین آب معدنی نیاز به کمک داریم

تشدید نظارت بر بازارهای اطراف حرم رضوی/ برای تامین آب معدنی نیاز به کمک داریم

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: ۴ قرارگاه در ۴ مسیر منتهی به حرم رضوی فعالیت دارند تا نظارت بر بازار را تشدید کرده تا حقی از زائران ضایع نشود.

محسن داوری، امروز ۸ شهریور ماه، در نشست ستاد دهه پایانی صفر که با حضور وزیر کشور در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به گزارش عملکرد اقدامات انجام شده توسط این ستاد اظهار کرد: سازماندهی خوبی شکل گرفته تا استقبال و پذیرایی خوبی از زائران داشته باشیم. تمام زائران پیاده از قبل ثبت‌نام می‌شوند و در مکان‌هایی که از قبل مشخص شده اسکان داده خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت مستمر ۱۲ کمیته تحت نظر این قرارگاه ادامه داد: قرارگاه ستاد خدمات سفر مشهد به صورت مستمر فعالیت دارد و در یک ماهه اخیر برنامه‌ریزی منسجمی داشته تا به زائران خدمات رسانی داشته باشند. زائران می‌توانند در صورت بروز مشکل با شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ تماس حاصل کنند. این سامانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز زائران خواهد بود.

فرماندار مشهد ضمن درخواست از وزیر کشور برای حل ۲ مشکل اساسی زائران در دهه پایانی صفر خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا در روزهای پایانی صفر مشکل تامین آب معدنی داریم. و به حدود ۶ میلیون بطری آب معدنی نیاز داریم تا بتوانیم نیاز زائران را برطرف کنیم.

داوری ادامه داد: در حوزه تامین سرویس بهداشتی برای زائران سواره و پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد نیاز به همیاری و کمک استان‌های مجاور داریم که امیدواریم استانداران سایر استان‌ها نیز ما را یاری کنند.

وی گفت: ۵۴۵ موکب در مشهد و مسیرهای منتهی به مشهد ایجاده شده که تامین امنیت این موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی توسط دستگاه‌های امنیتی و پلیس راهور تامین شده تا برای موکب‌ها به ویژه موکب‌های در مسیر مشهد مشکلی ایجاد نشود.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه از بازارهای مشهد به خصوص بازار اطراف حرم رضوی نظارت و بازرسی ویژه‌ای صورت می‌گیرد، اضافه کرد: اقلام مورد نیاز زائران تامین شده است. همچنین ۴ قرارگاه در ۴ مسیر منتهی به حرم رضوی فعالیت دارند تا نظارت بر بازار را تشدید کرده تا حقی از زائران ضایع نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha