• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403060804872
  • خبرنگار : 50963

استخدام ۲۵۰۰ بومی استان بوشهر در پارس جنوبی

استخدام ۲۵۰۰ بومی استان بوشهر در پارس جنوبی

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استخدام ۲۵۰۰ جوان استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد.

سخاوت اسدی امروز (هشتم شهریور ماه) با اشاره به نقش مهم صنایع پارس جنوبی در مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه طرح‌ها براساس مطالبات مردم، اظهار کرد: اگرچه مدیرعامل منطقه ویژه پارس برای هزینه کردن اختیار کامل ندارد، ولی اکنون برای همه مدارس نیمه‌تمام اعتبار تأمین شده است و اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر باید تعیین وضعیت کند تا اعتبار آن پرداخت شود.

وی بیان کرد: برای راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در عسلویه آمادگی کامل وجود دارد.

او از آمادگی برای کمک به راه‌اندازی اردوگاه برازجان خبر داد و گفت: با همکاری این منطقه، کلاس‌های کنکور و نخبه‌پروری سال گذشته ایجاد شد و رتبه کنکوری استان بوشهر دو پله ارتقا یافت.

اسدی کمک برای حمایت از سرویس مدارس دخترانه روستایی را از رسالت‌های مهم این مجموعه دانست و اظهار کرد: در موضوع آب شرب، عسلویه حدود ۹۰ درصد منطقه ویژه پارس جنوبی را تأمین می‌کند و این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی به مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر پرداخت و گفت: در پرداخت اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده و تأمین ۵۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی واریز می‌شود.

او توسعه بندر پارس عسلویه را به‌عنوان مرکز صادرات مواد نفتی کشور مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: دنبال توسعه این بندر هستیم تا مردم منطقه از خدمات این بندر بهره‌مند شوند.

اسدی از تأمین تجهیزات ورزشی خبر داد و اظهار کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و هزینه‌کرد امکانات ورزش استان تخصیص پیدا کرده است.

وی گفت: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به تعهدات خود در قبال دانشگاه فنی و مهندسی جم عمل کرده و تیم پارس جنوبی نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد و در قبال این تیم تلاش ویژه‌ای شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی و رفع کمبودها، این مجموعه آمادگی کامل دارد تا در مناطقی که نیاز به مدرسه دارند، کمبودهای فضاهای آموزشی را برطرف کند.

اسدی گفت: براساس کد ملی و نام افراد، سال گذشته اشتغال ۲۵۰۰ جوان بومی استان در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی فراهم شد. آمار اشتغال بومی‌ها در این مجموعه حدود ۴۲ درصد است که تا ۵۰ درصد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اولویت اشتغال در صنایع پارس جنوبی با جوانان بومی استان و منطقه است، اظهار کرد: مدرک بومی بودن، کد ملی و شناسه و ارائه نامه از طریق فرمانداری‌هاست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: وجود ۱۵۰ نامه جعلی برای اشتغال در منطقه پارس جنوبی تکذیب می‌شود، البته پنج نامه در دست بررسی قرار گرفته است. منطقه ویژه اقتصادی پارس هیچ نامه جعلی‌ای صادر نکرده است، بلکه ما خودمان شاکی این‌گونه نامه‌ها هستیم.

اسدی افزود: ما در اعتبارات عوارض آلایندگی دخالتی نداریم و متولی دریافت آن امور مالیاتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۹ ۰۸:۵۷

...اول افغانی هارو بیرون کنید بعد نیرو بگیرید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۲۲:۰۹

پس لطفا بومی هر استان برای درمان و پزشکی در استان خودشان درمان شوند ...وقتی استخدامی بومی میشود