• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403060804772
  • خبرنگار : 50975

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت سرعت‌بخشی بر اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان سامان

ضرورت سرعت‌بخشی بر اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان سامان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری بر سرعت‌بخشی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سامان تاکید کرد.

غلامعلی حیدری امروز هشتم شهریورماه در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان سامان اظهار کرد:  از خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سامان و یکی از طرح‌های راهبردی و پیشران این شهرستان که مطالبه ۱۸ ساله مردم این شهرستان به شمار می‌رود تامین آب برای ۳۱ طرح کشاورزی این شهرستان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان نیز تجهیزات و اعتبارات خوبی برای شهرستان سامان مصوب و اجرایی شد، همچنین درمانگاه تامین اجتماعی در حال ساخت و فاز اول پایگاه هلال‌احمر این شهرستان نیز تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در پایگاه هلال‌احمر می‌توان به صورت حرفه‌ای نیروهایی به عنوان غریق نجات و ...آموزش ببینند، گفت: آب شرب پایدار شهرها و روستاها، ایجاد شبکه فاضلاب، تولید ۳۵۰۰ راس دام سنگین با پیشرفت ۵۰ درصدی که موجب رونق حوزه تولید و اشتغال شده، از اقدامات مهم صورت گرفته در شهرستان سامان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح آبرسانی پایدار نیمی از جمعیت استان، ادامه داد: اجرای این طرح بزرگ که موجب رفع تنش آبی سامان و به صورت یک طرح پدافندی انجام شد.

وی گفت: بزرگ‌ترین مرغداری صنعتی استان با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار قطعه که چندین سال غیر فعال بود، در حال حاضر با ۴۰ نفر نیروی کار در شهرستان سامان دوباره فعال شده است.
 
حیدری بیان کرد: زیرساخت شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان طی سال‌های اخیر انجام شد که لازم است راه‌اندازی این شهرک هر چه سریع‌تر با همکاری شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و فرماندار سرعت داده شود.

وی بر سرعت‌بخشی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سامان تاکید کرد و گفت: با حمایت نمایندگان استان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین اعتبارات مطالبه شده که در صورت تخصیص، برای طرح‌های عمرانی استان هزینه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و آموزشی در شهرستان سامان به خوبی انجام شده و پنج زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: برای احداث ۶ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز اعتبار اختصاص یافته است، گرچه در مجموع ۱۱ زمین چمن مصنوعی برای استفاده جوانان و نوجوانان در شهرستان سامان وجود دارد.

حیدری ساماندهی اختلاف‌های ملکی و نهالستان‌های غیرمجاز، رفع نقاط حادثه‌خیز، توسعه گلخانه‌ها، گرفتن مجوز برای احداث جاده سامان – قراقوش را از جمله پروژه‌های انجام شده در شهرستان سامان دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha